1

یادواره ۱۲۰۰ شهید شمالغرب تهران در برج میلاد برگزار می شود

  • کد خبر : 65728
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲

شهردار منطقه دو تهران گفت: کنگره گرامیداشت یکهزار و ۲۰۰ شهید شمالغرب تهران دوازدهم اسفند ماه پیشرو در برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش افق “عابد ملکی ” با اعلام این خبر افزود: این کنگره با عنوان هفت شهر ماندگاری نامگذاری شده که از نام هفت شهر عشق عطار گرفته شده و ۷ خصلتی را بیان می کند که در میان رزمندگان  در جبهه های  جنگ مشهود بوده است.

وی اظهارداشت: شهر اول یا به عبارتی بخش اول شهر رفاقت است، شهر دوم استقامت، سوم شجاعت،چهارم هویت به ترتیب تا هفتم  عنایت، ایثار و بصیرت نامگذاری شده است و در هر شهر که برنامه ویژه آن به مدت ۳۰ دقیقه زمان می برد، مهمان ویژه ای حضور دارد و یک کلیپ  مرتبط با موضوع همان بخش از میان فیلم های سینمای دفاع مقدس نمایش داده می شود.

ملکی تاکید کرد: برای مثال در شهر رفاقت  بخش یا بخش هایی از فیلم هایی که نشانگر  رفاقت رزمندگان در دوران  جنگ است، پخش می شود و علاوه بر آن در هر بخش مهمانان ویژه ای هم حضور دارند.

شهردار منطقه دو تهران با بیان اینکه علاوه بر همه این موارد هر یک از هفت شهر ماندگاری  نماد و الگویی دارد که  برگرفته از انطباق  نام این قسمت ها با  ویژگی  های بزرگان  تاریخ  اسلام است گفت: برای مثال  الگو و نماد شهر رفاقت، حضرت عباس(ع)  در نظر گرفته شده  یا اینکه برنامه ریزان برای الگوی شهر هویت، حربن یزید ریاحی  را  انتخاب کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: این کنگره ۱۲ اسفند ماه امسال با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و شهردار اعضای شورای اسلامی شهر تهران در برج میلاد برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65728

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر