0

برگزاری کنسرت مختلط توسط یک خواننده زن در قزوین+تصویر

  • کد خبر : 124635
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره جزییات سوال خود از وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، گفت: چندی قبل در قزوین یک خواننده زن کنسرتی را برگزار کرد که مستمعان آن به صورت مختلط زن و مرد بودند در همین باره خواستار ارایه توضیحاتی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شدم.

مجله اینترنتی فرانشر بهروز نعمتی با یادآوری حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون فرهنگی، گفت: متاسفانه چندی قبل در قزوین یک خواننده زن کنسرتی را برگزار کرد که مستمعان آن به صورت مختلط زن و مرد را شامل می شدند، از آنجا که این کنسرت با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده و برای آن بلیت فروشی از ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان صورت گرفته بود تصمیم گرفتم در این باره از وزیر ارشاد سوال کنم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از آنجا که این اتفاق در دوره مدیریت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با برنامه‌ریزی مدیران زیرمجموعه وی به وقوع پیوسته خواستار توضیحات وزیر ارشاد درباره چرایی برگزاری مختلط کنسرت یک خواننده زن در قزوین هستم.

خبر آنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=124635

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اگر موضوع بحث اسلام است که به گفته حضرت امام خمینی مملکت اسلامی همه چیزش باید اسلامی باشد در حالی که توی خیابانهای شهر قدم که میزنی صد رحمت به رقاصخانه ها پس بیایید به اسلام یا بنام اسلام هر چیزی را وصل نکنید این موجب ضربه زدن به اسلام است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر