4

دیدار و تجلیل مسئولین شهرستان شهریار از مربیان ورزشی شهر اندیشه

  • کد خبر : 155063
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

در راستای ارج نهادن به امر ورزش و مقام شامخ مربیان ورزش شهر اندیشه، از هوشیار دیندار (سرمربی تیم تکواندو شهرداری اندیشه)، بهروز حضرتی پور (مربی تیم ملی کشتی فرنگی) و فرامرز عزیزی (دارنده مقام سوم آسیا در رشته پرورش اندام)، تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری اندیشه، در این دیدار، حسین گروسی نماینده مجلس شورای اسلامی، سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار، اسمعیل طلوعی سرپرست شهرداری اندیشه، حسین تاجیک و غلامرضا حاتمی اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه، احمد عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، محمدی عضو شورای اسلامی شهریار، حسن صائمی معاون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اندیشه، علی عبدالهی مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اندیشه، شهریار سرپرست روابط عمومی فرمانداری و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند.

در این دیدار که در منزل مربیان برگزار شد، حسین گروسی، نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از زحمات مربیان ورزش شهر اندیشه و شهرستان شهریار، بر توجه به ضرورت همه رشته های ورزشی بویژه ورزش همگانی اشاره نمود و گفت: تمامی رشته های ورزشی دارای ضرورت می باشند اما از ورزش همگانی نیز نباید غافل شد و باید توجه ویژه ای به این ورزش داشت.

گروسی خاطر نشان کرد: تمامی شهرداری ها می توانند یک درصد از بودجه خود را صرف هزینه های جاری ورزش نمایند و شورا ها می توانند با مصوب نمودن یک درصد از بودجه اختصاصی به امر ورزش و تجلیل از قهرمانان و هیئت های ورزشی، کمک زیادی نمایند.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه تکواندو، از رشته های مدال آور می باشد، این بهترین وسیله است برای خودباوری، اتکا به نفس جوانان و در نهایت دوری از معضل اعتیاد؛

گروسی، همچنین ضمن تشکر از زحمات دیندار و دیگر مربیان ورزشی، خواهان ارائه راهکارها و برنامه های مناسب از سوی مربیان به مسئولین در راستای بهبود شرایط ورزش شهر اندیشه، شهرستان شهریار و در نهایت کشور ایران، شد.

دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار نیز به تشویق و ترغیب مردم در راستای تلاش مضاعف در امر ورزش، تأکید کرد و گفت: شورای ورزش شهرستان باید با تشکیل یک نشست بین مسئولین و دستگاههای مربوطه، گامی مثبت برای تحقق اهداف ورزشی شهرستان شهریار در سال آینده، بر دارد.

فرماندار همچنین افزود: شهرداری ها و دستگاههای مختلف، باید بصورت رقابتی به توسعه ورزش بنگرند و نیز تکلیفی عمل نمایند، در غیر این صورت، آسیبهای اجتماعی به شکل گسترده، جامعه را تهدید می کند.

وی ادامه داد: برخی اوقات تأمین یک باشگاه ورزشی، از مهمترین امورات به شمار می رود و می تواند مکانی شود برای آموزش های دینی، اخلاقی، ورزشی و مذهبی به جوانان و ایجاد فضا برای اتصال مباحث ورزش و دوری از آسیبهای اجتماعی، که این نیز می تواند در سلامت جامعه تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: علاوه بر رسیدن به ورزش قهرمانی، به ورزش همگانی باید توجه ویژه داشت، چون غفلت از ورزش همگانی، موجب عدم گسترش فرهنگ ورزش در جامعه می شود.

وی همچنین بیان نمود:: باید به تمامی ابعاد ورزش توجه داشت؛ دستگاههای ورزشی همانند اداره ورزش و جوانان و شورای ورزش شهرستان شرایطی را مهیا نمایند تا با ارائه راهکارهای مناسب برای احداث واحدهای ورزشی و توسعه ورزش، قدم مناسبی برداشته شود.

وی افزود: ورزش محلات از طریق واحدهای کوچک، از جمله راهکارهای مناسب می باشد که می تواند جوانان و نوجوانان را سرگرم نموده و به امر ورزش وا دارد. راه اندازی خانه های کشتی، تکواندو و والیبال، نیز می تواند جوانان را به ورزش حرفه ای تشویق نموده و در نهایت قهرمان پروری صورت پذیرد. باید این پیوند و این چرخه، بخوبی انجام پذیرد و شهرداریها با اهتمام ویژه به ورزش بصورت کانالیزه و حساب شده تر عمل نمایند.

با در اختیار گذاشتن زمین به مجموعه ای از ورزشکاران شهرستان در قالب تعاونی و یا مشارکتی با برنامه ای مناسب و هدفمند می توان منافع اقتصادی را برای این ورزشکاران تأمین نمود و این کار، هم تأثیرات شهرستانی دارد و هم این نوید را می دهد که کمک نماید به توسعه و گسترش ورزش.

سعید ناجی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از توجه مسئولین شهر اندیشه و شهرستان شهریار به امر ورزش، اظهار داشت: خوشبختانه نماینده محترم شهرستان شهریار در مجلس شورای اسلامی، توجه ویژه ای به امر ورزش داشته و ظرفیت مناسبی را در این راستا، ایجاد نموده اند و با توجه به اینکه ما ظرفیتهای انسانی خوبی که داریم، باید بتوانیم از این ظرفیت، به خوبی استفاده نماییم.

پس از سخنان فرماندار، سرپرست شهرداری اندیشه، با اشاره به بهبود خدمات دهی شهرداری در عرصه فرهنگی ورزشی به شهروندان، گفت: با افتتاح و بهره برداری از مجموعه فرهنگی، ورزشی ولایت با مساحت ۸۷۰۰ متر مربع، تعداد مجموعه های ورزشی شهر اندیشه افزایش یافت.

سپس حسین تاجیک عضو شورای اسلامی شهر اندیشه، دقایقی ایراد سخن نمود و گفت: شهر اندیشه با توجه به بستر و پتانسیل مناسبی که دارد، فرصت خوبی است که اکثر رشته های ورزشی را در آن جاری نموده و با احداث خانه های تخصصی، با حمایتهای مجموعه شهرداری و شورا و مساعدت بخش خصوصی در امر ورزش، با توجه به اینکه شرکت عمران، زمینهای مناسبی دارد، و با همکاری اداره ورزش و جوانان نیز، مجوزهای لازم اخذ گردد.

وی اذعان داشت: ما با داشتن زمین ده هزار متری در فاز ۲ و ۳۳ هزار متری در فاز ۴، موقعیت مناسبی برای توسعه ورزش شهر اندیشه در رشته های آبی و تخصصی داریم.

تاجیک با اشاره به ضعف های مالی هیئت های ورزشی و اداره ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: با اختصاص سالانه حدود یک میلیارد تومان به هیئت های ورزشی، می توان کمک بزرگی در خدمت به ورزش و ورزشکاران نمود.

وی پیشنهاد داد: ما می توانیم در قالب یک شورای ورزشی، شرکت تعاونی تأسیس نماییم و در این شرکت، کلیه قهرمانان ملی شهرستان، سهامدار شده و چهره های ملی ورزش شهرستان می توانند امکانات و امتیازات مناسب و ویژه از دستگاههای مربوطه اخذ نمایند.

وی در پایان اظهار داشت: اکثر ورزشکاران ما از لحاظ داشتن امکانات اولیه زندگی همچون مسکن و اشتغال، دچار ضعف هستند و ما می توانیم در قالب شرکت مذکور، به این عزیزان کمک نماییم.

در این دیدار، از هوشیار دیندار، بهروز حضرتی پور و فرامرز عزیزی با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تجلیل بعمل آمد.


 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر