3

پیوند اصلاح‌‌طلبان آمریکایی با منافقین در فتنه ۸۸

  • کد خبر : 3121
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۳

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی وزیر اطلاعات که در همایش شهدای ترور در حسینیه جماران سخن می‌گفت اظهار داشت: امروز گروهک منافقین مثل سال های ۵۸ و ۵۹ اقدام نمی‌کند و نباید انتظار داشته باشیم همانند آن سال‌ها شاهد انفجاراتی شویم که در آن دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش به شهادت رسید. افق […]

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی وزیر اطلاعات که در همایش شهدای ترور در حسینیه جماران سخن می‌گفت اظهار داشت: امروز گروهک منافقین مثل سال های ۵۸ و ۵۹ اقدام نمی‌کند و نباید انتظار داشته باشیم همانند آن سال‌ها شاهد انفجاراتی شویم که در آن دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش به شهادت رسید.

افق – فارس:* هشدار جدی به مسئوالان برای اقدامات مراقبتی

وی تاکید کرد که این اقدامات دیگر صورت نمی گیرد زیرا آنها متناسب با شرایط امروز اقدام و از نیروها برای اهداف پلید خود استفاده می‌کنند از این رو به همه مسئولان در هر رده‌ای هشدار جدی دارم که باید هوشیار باشیم.

* گروه‌ انحرافی نباید موجب غفلت ما از فتنه ۸۸ شود

مصلحی به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: این فتنه پیچیده بود و امروز نیز باید توجه داشته باشیم که تحت عنوان گروه انحرافی یا مباحثی از این قبیل از فتنه غافل نشویم.

* گروه‌هایی هستند که در فتنه و حتی امروز واضح حرف نزدند

وی تاکید کرد: باید حواس خود را جمع کنیم گروه‌هایی که در فتنه ۸۸ دوپهلو و سه‎پهلو حرف می زدند، امروز نیز واضح حرف نمی زنند. درباره فتنه ۸۸ هنوز هم مقام معظم رهبری در فرمایش‌های مختلف به نوعی به اهمیت آن اشاره می‌کنند.

* پیوند اصلاح‌‌طلبان آمریکایی با منافقین در فتنه ۸۸

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دیدیم اصلاح‌طلبان آمریکایی که در فتنه ۸۸ فرار کرده بودند، امروز چگونه خود را نشان دادند و چگونه منافقین که در هر مرحله‌ای متناسب با آن زمان عمل می‌‌کنند، کنار آنها لانه کرده‌اند.

وی ادامه داد: در تجمع هایی که در کشورهای اروپایی برگزار می شود به عنوان مثال “فاطمه حقیقت‏جو ” که نماینده مجلس ششم بود، کنار آنها قرار داشت و نفاق چگونه از آنها استفاده کرد.

* وقتی در جایگاه مسئول قرار می‌گیریم نباید اصول را فراموش کنیم

مصلحی در ادامه خاطرنشان کرد: بر همین اساس هوشیاری و مراقبت از نکات مهم و قابل توجه است و وقتی در مسئولیت و جایگاه های مدیریتی قرار می گیریم نباید اصول را فراموش کنیم. این ملت عزیزترین های خود را پای نظام گذاشته و تحریم ها و تحمل سختی های اقتصادی و معیشتی و تحریم ها برای او هیچ است و مردم ما این را نشان داده اند.

وی تاکید کرد: امروز اگر ملت ایران در منطقه به عنوان بهترین کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی قرار دارد برای این است که به علت تحریم ها روی پای خود ایستاده است و از ظرفیت ها، استعدادها و توان خود استفاده می‌کند.

وزیر اطلاعات گفت: امروز سرخوردگی سنگین استکبار این است که هر اقدامی علیه ملت ما انجام داد و هرروز قطعنامه ای صادر کرد اما نتیجه نگرفت و به جایی نرسید.

* با تدبیر رهبری، انقلاب به‏ خوبی پیش می‌رود

وی گفت: با تدبیر و رهبری مقام ولایت، انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولان این نظام توانسته اند به خوبی مسئولیت ها و وظایف خود را پیش ببرند.

وزیر اطلاعات افزود: البته همه اینها برای این است که فردای قیامت شرمنده شهدا نشویم چون شهدا جان خود را در راه این انقلاب گذاشتند و امروز نیز جامعه ما مدیریت و ضعف های مدیریتی ما را جبران می کنند.

* اینترنت چمدانی بحث جدیدی نیست؛ بیشتر جنگ روانی است

مصلحی در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران درباره مباحث سایبری گفت: این اقدام اخیر که با عنوان اینترنت چمدانی مطرح کردند بحث جدیدی نیست یعنی با بررسی هایی که انجام دادیم و نوع مقابله ای که با تهدیدات سایبری آمریکایی ها و اروپایی ها انجام می دهیم در واقع بیشتر بخش عمده ای از جنگ روانی است.

وی تاکید کرد که این موضوع با روش هایی که استکبار طراحی کرده است تا بتواند از طریق جنگ نرم به نتیجه برسد تنها یک تغییر روش است و ما نیز راه مقابله با آن را داریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3121

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر