3

۳۰ میلیارد تومان آمار اولیه کمک‌ها

  • کد خبر : 68398
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به رقم ۳۰ میلیاردی آمار اولیه جمع آوری شده در جشن نیکوکاری امسال گفت: با توجه به درخواست هموطنان و بارش برف و باران در روزهای برگزاری جشن نیکوکاری، این جشن تا روز دوشنبه تمدید شد.

به گزارش افق سعید ستاری با اشاره به تمدید شدن مراسم جشن نیکوکاری در سطح کشور اظهارداشت: بدلیل بارندگی در سطح کشور، مجموعه امداد برگزاری جشن نیکوکاری را تا دوشنبه هفته جاری تمدید کرد.

وی تصریح کرد: در بیست و سومین جشنواره نیکوکاری علاوه بر تمدید پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی تا روز دوشنبه، تعدادی از پایگاه‌ها نیز تا پایان سال آمادگی جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هموطنان را دارند.

ستاری در خصوص میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری امسال گفت: آمار اولیه حدود ۳۰ میلیارد تومان است که این رقم متعلق به کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس، مساجد، معابر و ستادهای کمیته امداد است.

معاون مشارکت‌های مردمی امداد خاطرنشان کرد: تا پایان هفته جاری تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده به مناطق محروم ارسال خواهد شد ضمن اینکه برخی از کمک‌ها به مناطق زلزله زده در آذربایجان شرقی و خراسان رضوی ارسال می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68398

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر