6

حق شناس: برگزیدگان طرح واژه های آسمانی تجلیل می شوند.

  • کد خبر : 102759
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲

دبیر علمی همایش تجلیل از برگزیدگان طرح واژه های آسمانی گفت: طرح آموزش ترجمه قرآن کریم در مدت زمان ۳۰ ساعت در میان شهروندان تهرانی برگزار شد

محمد صادق حق شناس، دبیر علمی همایش تجلیل از برگزیدگان طرح واژه های آسمانی در گفتگویی با خبرنگار قرآنی افق با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه دوره تابستانی این طرح و آغاز افتتاحیه دوره های جدید اظهار داشت: مراسم تجلیل از برگزیدگان دوره تابستانی طرح قرآنی “واژه های آسمانی” عصر روز شنبه ۲۰ مهرماه در محل برج میلاد تهران  با حضور شخصیت ها و مسئولان کشوری و قرآنی برگزار می شود.

وی با اعلام خبر توزیع بیش از ۴۰ هزار جلد کتاب “واژه های آسمانی” در میان معتکفین ماه رجب مساجد و همچنین مراکز آموزشی شهر تهران  افزود:بیش از ۹۴ درصد از شرکت کنندگان دوره تابستانی طرح واژه های آسمانی موفق به گذراندن آزمون این دوره شده اند که در این همایش با ارائه کمک هزینه های سفر به مکه مکرمه، کربلا و مشهد مقدس به عنوان هدیه به برگزیدگان  این دوره ، مورد تقدیر و تشکر قرار خواهند گرفت.

دبیر علمی همایش تجلیل از برگزیدگان طرح واژه های آسمانی در تشریح طرح واژه های آسمانی با اعلام اینکه این طرح مربوط به آموزش ترجمه قرآنی کریم به صورت فوق العاده و سریع می باشد خاطر نشان کرد: در دوره های آموزش عادی ترجمه قرآن کریم، این دوره ها در حدود ۹ ماه الی یکسال به طول می انجامد اما با ابداع روشی جدید در طرح واژه های آسمانی این مدت زمان به دوره ای ۳ روزه تنزل پیدا کرده است و طول این دوره کمتر از ۳۰ ساعت است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم در حدود ۸۷ هزار کلمه عربی دارا می باشد ، ادامه داد: آموختن معنی ۱۲۵۷ کلمه عربی در قرآن منجر به یادگیری ۸۲ درصد از متن قرآن کریم خواهد شد.

 حق شناس در پایان با اشاره به تولید واژه های آسمانی در قالب کتاب، فلش کارت، تقویم، تقویم رومیزی، پیامک و نرم افزار گفت: علاقه مندان قرآنی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مدرسه قرآنی آفتاب تهران به شماره تلفن ۶۶۹۴۷۵۷۵ و یا به آدرس اینترنتی www.1000vajeh.com مراجعه فرمایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بسمه تعالی/ باسلام و احترام ؛ در خدمت آقای عقیقی عزیز در نشستی اجرایی، از روشهای طرح واژه های قرآنی سخن به میان آمد.
    باعث خوشوقتی است تا از طرح ها – روشها و نکات مناسب علمی بتوان در مجموعه آموزش و پرورش شهر تهران با حضور نمایندگان آن مجموعه وزین بهره جست.
    بااحترم مجدد تحریری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر