0

جنگ اقتصادی را با تبعیت از ولایت فقیه پشت سر می‌گذاریم

  • کد خبر : 105344
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۷

بروجردی گفت: آمریکا تحریم‌ها علیه ایران را از آغاز انقلاب شروع و امروز با گذشت چهار دهه از انقلاب به صورت روز افزون گسترش داده است.

علاءالدین بروجردی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات منطقه سیستان در مصلای المهدی(عج) زابل اظهار داشت: بسیاری از مشکلات ایران به دلیل جنایت‌های آمریکا‌ست این جنایت‌ها قبل و بعد انقلاب وجود دارد و امروز آمریکا سنبل استکبار جهانی نامیده می‌شود.

وی افزود: آمریکا تحریم‌ها علیه ایران را از آغاز انقلاب شروع و امروز با گذشت چهار دهه از انقلاب به صورت روز افزون گسترش داده است.

بروجردی با بیان اینکه امروز ایران در یک جنگ اقتصادی قرار دارد، گفت: عزت و سرمایه عظیم ملت ایران نعمت ولایت و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به معضل اصلی منطقه سیستان گفت: مشکل اصلی منطقه سیستان آب است که در خصوص حق آبه هامون جلسه‌ای سه شنبه ۱۴ آبان ماه در وزارت امور خارجه ایران برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بازار وسیع افغانستان اذعان داشت: چرخه اقتصادی مردم سیستان گره خورده است این گره‌ها باز و تسهیلات به مردم داده شود.

وی ادامه داد: افغانستان بازار وسیعی دارد با اقداماتی از قبیل تقویت بازارچه‌های مرزی و مرز یک تحول اقتصادی در زندگی مردم ایجاد کنیم.

بروجردی با بیان اینکه سیستان را همیشه با زیبایی‌های هامون می‌شناسند مطرح کرد: وزرات امورخارجه تلاش کند حق آبه هامون عملی شود.

به گزارش فارس/رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد: تقویت بازارچه‌های مرزی، تحولی اساسی در وضعیت معیشتی مردم سیستان ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: طی دو ماه آینده نتایج اقدامات انجام شده برای حل مشکلات منطقه سیستان به اطلاع مردم می‌رسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=105344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر