4

حضرت آیت الله خامنه‌ای:از این مذاکرات ضرر نمی‌کنیم

  • کد خبر : 105397
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان در آستانه سیزده آبان با رهبر انقلاب دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرشور دانش آموزان و دانشجویان تصریح کردند: ۳۰ سال پیش جوانان ما اسم سفارت آمریکا را گذاشتند لانه جاسوسی؛ امروز سفارت‌خانه‌های آمریکا در نزدیکترین کشورها به آمریکا اسمشان شده «لانه جاسوسی»؛ یعنی جوانان انقلاب ما ۳۰ سال جلوتر بودند.

 

 

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند :هیچکس نباید مجموعه مذاکره کنندگان ما را سازشکار بداند،اینها بچه های خود ما و بچه های انقلابند. یک ماموریت سختی را برعهده دارند و هیچکس نباید ماموری را که مشغول کاری است تضعیف کند.

 

ایشان افزودند:همانطور که در مشهد هم گفتم،به مذاکره خوشبین نیستم، ولی باذن الله از این مذاکرات ضرری هم نمی‌کنیم و این تجربه،ظرفیت فکری ملت ما را بالا خواهد برد،اگر مذاکرات به نتیجه برسد که چه بهتر، ولی اگر نتیجه نگرفتند معنایش این باشد که کشور باید روی پای خودش بایستد.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین تاکید کردند:به دشمنی که لبخند می‌زند اعتماد نکنیم،آمریکایی‌ها از آنطرف لبخند می‌زنند و اظهار میل به مذاکره می‌کنند و از این طرف بلافاصله می‌گویند همه گزینه ها روی میز است،خب چه غلطی ممکن است انجام دهند.

ایشان یادآور شدند:آمریکایی‌ها بیشترین ملاحظه را با صهیونیست‌ها دارند و مجبورند ملاحظه آنها را کنند، ولی ما این ملاحظه را نداریم و از روز اول هم گفته ایم که رژیم صهیونیستی را یک رژیم نامشروع و حرامزاده می‌دانیم.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند:حرف ما با مسئولین این است که برای گشایش مسائل کشور باید نگاهشان به درون باشد،‌در عرصه دیپلماسی هم آن کشوری موفق است که متکی به نیروی درون زا و اقتدار و توانایی‌های درونی باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=105397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر