1

ملکه مبارزان تروریست‌ها درسوریه کیست؟ +تصویر

  • کد خبر : 107443
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۷

این زن که گفته می شود ۷ فرزند دارد در سال ۲۰۱۲ گردان خود به نام گردان “خوله بنت الأزور” متشکل از ۴۰ زن دیگر را تشکیل داده و با لقب ملکه مبارزیان از شهرت بسیاری میان تروریست ها برخوردار شده است. وی می گوید: در آموزش های نظامی روش استفاده از تفنگ،کلاشینکف ، پرتاب نارنجک و فنون جنگی بسیار دیگری را اموخته ایم و انجام این کارها برای ما مشکل نیست.

پس از بحث و جدل های بسیار در مورد زنان تروریست در سوریه و جهاد موسوم به جهاد نکاح بالاخره سردسته این گروه که ملقب به “ملکه مبارزان” می باشد در یک نوار ویدئویی حاضر شده و بیانیه ای قرائت می کند.

این بیانیه در سایت های هم جهت با گروه های تروریستی به همراه چندین تصویر از گردان زنان تروریست منتشر شده است، در بیانیه مذکور سعی شده تا حد ممکن با قرائت آیات قرآنی به جهاد در راه خدا- به تعبیر آنها- فرا خوانده شود، ملکه مبارزیان در بیانیه خود فعالیت های گردانش که همگی زن هستند و با ارتش آزاد سوریه در ارتباطند را شرح می دهد.

وی می گوید: تعداد زیادی از کودکان، مردان و سالمندان امروز برای سرنگونی حکومت سوریه می کوشند ما نیز تصمیم گرفتیم گردانی از زنان تشکیل دهیم تا در کنار مردان در آزادسازی وطن-به تعبیر وی- تلاش کنیم، برخی از زنانی که توانایی حما اسلحه و جنگ مستقیم را دارند دراین امر شرکت می کنند و بقیه در آماده سازی غذا و پشتیبانی لوژستیکی فعالند .

این زن که گفته می شود ۷ فرزند دارد در سال ۲۰۱۲ گردان خود به نام گردان “خوله بنت الأزور” متشکل از ۴۰ زن دیگر را تشکیل داده و با لقب ملکه مبارزیان از شهرت بسیاری برخوردار شده است. وی می گوید: در آموزش های نظامی روش استفاده از تفنگ و کلاشینکف و پرتاب نارنجک و فنون جنگی بسیار دیگری را اموخته ایم و انجام این کارها برای ما مشکل نیست؛ ما تا سرنگونی حکومت اسد – به زعم وی- خواهیم جنگید.
شیعه آنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=107443

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر