1

رویانیان: فحاشی‌های مقابل رختکن را پیگیری می‌کنیم

  • کد خبر : 108042
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۱

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از مستندات و گزارشاتی که به دستم خواهد رسید قطعا فحاشی‌ها و بی‌احترامی‌ها مقابل رختکن را پیگیری می‌کنیم.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی گزارش خبرگزاری فارس، اظهار داشت: من همیشه اعلام کردم که باشگاه تراکتورسازی یک تیم بزرگ و مردمی است. اما واقعا از میهمان‌نوازی این دفعه آقایان تعجب می‌کنم و اصلا از تراکتوری‌ها این انتظار را نداشتم که دست به برخی کارها پس از بازی بزنند و اتفاقات عجیبی را پیش بیاورند.

وی افزود: پس از گزارشی که به صورت اولیه به من داده شده برخی عوامل تیم تراکتورسازی مقابل رختکن ما اتفاقاتی را پیش آوردند و توهین‌ها و فحاشی‌هایی را به زبان آوردند که پس از دریافت مستندات و صحبت لازم در مورد موضوع قطعا این مسئله را پیگیری خواهم کرد.

رویانیان ادامه داد: آقایان رسم مهمان‌نوازی را خوب ادا نکردند و توهین‌هایی را با صدای بلند به تیم ما در مقابل رختکن‌مان انجام دادند. ‌من از باشگاه بزرگ تراکتورسازی به هیچ عنوان توقع نداشتم که دست به این کار بزند و امیدوارم ناظران پس از گزارش باعث شوند تا با این موضوع برخورد شود.

رویانیان در مورد عملکرد پرسپولیس نیز گفت: به نظرم تیم ما مقابل تراکتورسازی بازی خوبی انجام داد و حتی تیر دروازه را به لرزه آورد بچه‌ها همه زحمت کشیدند و خدا را شکر هواداران هم فوتبال را می‌فهمند. بچه‌ها تلاش مضاعف و غیرتمندانه‌ای داشتند و این باخت هیچ از ارزش بازیکنان در کادر فنی ما کم نمی‌کند.

 

وی افزود: حق ما در این بازی باخت نبود و همه دیدند که چقدر تیم زحمت کشید. من از تلاش کادر فنی و بازیکنان سپاسگزارم و حتی به گفته کارشناسان داوری یک پنالتی در دقیقه ۶۴ بر روی فرزاد حاتمی گرفته نشد. چون مشخص بود که بازیکن ما را شارژ کردند که اگر این پنالتی گرفته می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=108042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر