1

کسری بودجه امسال وزارتخانه ۱۸ هزار میلیارد تومان برآورد شده است

  • کد خبر : 108073
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۹:۰۵

وزیر نیرو گفت: افزایش قیمت آب نداشتیم هرچند که مجلس در بودجه اجازه داده است به منظور بهینه سازی روستاها ۱۰ تومان بیشتر بگیریم.

آب را گران نکردیم/کسری ۱۸ هزار میلیارد تومانی وزارت نیرو
سرویس: اقتصادی
وزیر نیروبا با اشاره به اینکه در سال جاری افزایش قیمت آب نداشتیم با تاکید بر اینکه هزینه ای که این وزارتخانه بابت خدمات آب و برق از مردم دریافت می کند ، یک سوم قیمت تمام شده است در این باره که کسری بودجه وزارت نیرو در سال جاری به چه میزان است، گفت: کسری بودجه امسال وزارتخانه ۱۸ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

حمید چیت چیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت درباره انتقاد نمایندگان به افزایش قیمت حق امتیاز آب کشاورزی در سال جاری، گفت: افزایش قیمت آب نداشتیم هرچند که مجلس در بودجه اجازه داده است به منظور بهینه سازی روستاها ۱۰ تومان بیشتر بگیریم.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه هزینه ای که این وزارتخانه بابت خدمات آب و برق از مردم دریافت می کند ، یک سوم قیمت تمام شده است در این باره که کسری بودجه وزارت نیرو در سال جاری به چه میزان است، گفت: کسری بودجه امسال وزارتخانه  ۱۸ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

وی  دراین باره که چرا از بخش خصوصی برای تامین کسری بودجه  و پیشبرد امور وزارتخانه کمک نمی گیرند، گفت: بسیاری از امور خصوصی شده و نیروگاهها واگذارشدند.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه وزارت نیرو با این درآمد و هزینه پاسخگوی نیروگاههای بخش خصوصی نیست ، افزود: در حال حاضر وزارت نیرو هرکیلو وات ساعت برق را به طور متوسط از نیروگاههای خصوصی ۳۹ تومان خریداری می کند بعد با هزینه های انتقال و توزیع که در مجموع ۶۸ تومان می شود ۴۳ تومان می فروشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=108073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر