4

تا آزادی قدس یک الله‌اکبر دیگر باقی مانده است

  • کد خبر : 10999
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۲

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه روز قدس با صدور پیامی، ضمن دعوت همه اقشار جامعه برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: «تا آزادی قدس یک الله‌اکبر دیگر باقی مانده است». «بسم‌الله الرحمن الرحیم ملت شریف ایران؛ از صدور پیام تاریخی امام راحل در سال ۱۳۵۸ مبنی بر راهپیمایی در روز […]

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه روز قدس با صدور پیامی، ضمن دعوت همه اقشار جامعه برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: «تا آزادی قدس یک الله‌اکبر دیگر باقی مانده است». «بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران؛

از صدور پیام تاریخی امام راحل در سال ۱۳۵۸ مبنی بر راهپیمایی در روز قدس تاکنون وعده‌های الهی آزادی آن مکان مقدس هر روز نمایان‌تر می‌شود و ملت‌های منطقه مشاهده می‌کنند که هم‌پیمانان رژیم غاصب صهیونیستی چگونه یکی پس از دیگری به دست ملت‌ها محاکمه می‌شوند.

سی سال پیش که اولین راهپیمایی ملت ایران در دفاع از قدس و فلسطین شروع شد چه کسی فکر می‌کرد که مبارک و سادات که در کنار رژیم صهیونیستی و در مقابل ملت فلسطین ایستاده بودند از پا درآیند و مصر در کنار فلسطین قرار گیرد؟

روح و آموزه‌های انقلاب اسلامی ایران از آزادی و مردم‌سالاری گرفته تا ورود دیانت به سیاست، محور مبارزات ملت‌های اسلامی در بیداری اسلامی منطقه است که از شاخ آفریقا گرفته تا قلب آسیا و از غرب و شرق جهان را در بر گرفته است.

سقوط حکومت‌های ستم‌پیشه و سرسپرده‌ای همچون پهلوی در ایران، صدام در عراق، بن علی در تونس، مبارک در مصر و نیز سقوط قذافی در لیبی و اوج‌گیری اعتراضات مردمی در برخی دول غربی نشان از تحقق وعده‌های الهی دارد.

حمایت از ملت مظلوم فلسطین، حضور و تاثیر‌گذاری در صحنه‌های بین المللی، به نمایش گذاشتن استقلال سیاسی و پشتوانه امنیت کشور از دستاوردهای حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس به شمار می‌آید.

اینجانب از ملت ایران دعوت می‌کنم تا با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند و بار دیگر به جهانیان ثابت کنند که ملت ایران با تمام توان در مسیر انقلاب اسلامی و پیمودن راه امام (ره) و پیروی از رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، همچنان استوار است.

تا رسیدن به قدس یک الله‌اکبر دیگر نیاز است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر