3

علی دایی:برای سایپا متاسفم که حرمتم را نگه نداشت

  • کد خبر : 110689
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بخشیده شدن من از سوی کمیته استیناف ربطی به سرپرست سایپا ندارد.

علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری گفت: در نیمه اول خوب بازی نکردیم و سایپا همانطور که فکر می‌کردیم دل به ضد حملات بسته بود و آنها در ضدحملات عالی کار می‌کردند. ما همانطوری بازی کردیم که سایپا دلش می‌خواست و حتی در دو صحنه شانس آوردیم که گل نخوردیم.

وی ادامه داد: بین دو نیمه با بازیکنانم صحبت کردم و دیدید که آن‌چیزی که از همان ابتدا می‌خواستم را اجرا کردند. خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به برد برسیم. پیروزی سختی بود ولی استحقاق ما بیش از یک گل بود و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و هواداران که در این سرما آمدند و ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد ادامه گفت: دوست داریم خوب نتیجه بگیریم و خوشبختانه بازیکنانم دوست دارند که این روند ادامه پیدا کند و امیدوارم عوامل بیرونی اجازه بدهند که این روند ادامه داشته باشد. باشگاه پرسپولیس هم باید به ما کمک کند و از همه می‌خواهم در این موقعیت به ما کمک کنند و ما را تنها نگذارند. این برد را به دختر سیدجلال حسینی تقدیم می‌کنم و امروز بازیکنان پرسپولیس تمام انگیزه خود را برای فرزند سیدجلال حسینی گذاشتند.

وی در مورد وضعیت قاسم دهنوی گفت: اگر قرار باشد شما هر روز بگویید چرا یک نفر در ترکیب ما نیست باید در خصوص همه جواب بدهم او مشکلی در سازمان لیگ دارد و باید بدهی‌اش را به باشگاه سپاهان پرداخت کند و ما شرایط مالی خوبی نداریم و آنهایی که پرسپولیس را دوست دارند به ما کمک کنند. رویانیان نمی‌تواند یک تنه همه هزینه‌ها را بدهد و وزارت ورزش باید حتما به این تیم کمک کند تا بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه بدهیم. متاسفانه اسم ما دولتی است اما هیچ کمکی به ما نمی‌شود.

فارس/دایی در مورد اظهارات خوش نظر سرپرست سایپا گفته علی دایی باید محروم می‌شد ولی بخشیده شد، گفت: به ایشان اصلا ربطی ندارد که ورود کند. ولی لازم است که از کمیته استیناف تشکر کنم که برایم وقت گذاشت و پرونده را بررسی کرد. از کمیته انضباطی و استیناف می‌خواهم من را حتما دعوت کنند چون صحبت‌هایم  با وکیلم تفاوت دارد. همیشه گفته‌ام به دنبال حق هستم. مگر سرپرست سایپا جزء کمیته انضباطی و استیناف است یا مثلا چیزی می‌داند که در این موارد اظهار نظر می‌کند؟ متاسفم که برای تیمی که دوسال برایش زحمت کشیدم و آن را قهرمان کردم بدون آنکه ریالی بگیرم و برای سرپرست سایپا که این حرف‌ها را زده و حرمت من را که زحمت آن تیم را کشیده بودم نگه نداشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=110689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر