5

ساخت بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی در غرب استان تهران

  • کد خبر : 113698
  • ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۶

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: نوسازی بیمارستان های تامین اجتماعی در دستور کار است و بر این اساس ساخت بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی در غرب استان به زودی کلید زده می شود.

سید علی جمالیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نوسازی بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت، فاز اول نوسازی بیمارستان هدایت روبه اتمام است و فاز عملیاتی دوم نوسازی این بیمارستان در دهه فجر آغاز خواهد شد و باید این نکته را در نظر داشت که این نوسازی بدون تعطیلی بیمارستان هدایت صورت گرفته است.

وی در خصوص اجرای عملیات نوسازی بیمارستان فیاض بخش در غرب تهران گفت: روز شمار معکوس برای ساخت بیمارستان جدید فیاض بخش آغاز شده و در طی ۴ سال آینده بیمارستان مجهز ب۵۴۰ تخت خوابی فیاض بخش افتتاح خواهد شد.

جمالیان به موقعیت حساس بیمارستان فیاض بخش در محدوده غرب تهران اشاره کرد و اذعان داشت: اکثر مجروحان تصادفات بزرگراه ها و آزاد راههای غرب تهران به بیمارستان فیاض بخش منتقل می شوند و به هیچ عنوان تعطیلی این مرکز ممکن نیست بنابر این عملیات ساخت بیمارستان جدید فیاض بخش بدون تعطیلی بیمارستان فعلی انجام می شود.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی در خصوص نوسازی بیمارستان لواسانی نیز یاد آور شد؛ نوسازی این بیمارستان نیز در دست بررسی قرار دارد.

جمالیان خاطر نشان کرد: تمامی خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان اجباری به صورت ۱۰۰ درصد رایگان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=113698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر