2

افزایش بیکاران در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا ظرف یک ماه

  • کد خبر : 11420
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۷:۴۷

شمار بیکاران در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا ظرف یک ماه ، بیش از ده هزار نفر افزایش یافت. نرخ بیکاری در کارولینای جنوبی ماه ژوییه به ده و نه دهم درصد رسید که در مقایسه با ماه قبل از آن پنج دهم درصد افزایش نشان می دهد. شمار کارگران بیکار در این ایالت ماه ژوییه […]

شمار بیکاران در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا ظرف یک ماه ، بیش از ده هزار نفر افزایش یافت. نرخ بیکاری در کارولینای جنوبی ماه ژوییه به ده و نه دهم درصد رسید که در مقایسه با ماه قبل از آن پنج دهم درصد افزایش نشان می دهد.

شمار کارگران بیکار در این ایالت ماه ژوییه در حالی به ده هزار و سیصد و شصت نفر رسید که این منطقه در مجموع دویست و سی و شش هزار و چهارصد و بیست بیکار دارد.

مقامات کارولینای جنوبی علت افزایش بیکاران را دلایل مختلف از جمله مهاجرت افراد بیکار به این ایالت و ورود سیل عظیمی از فارغ التحصلان دبیرستانها و دانشگاهها به بازار کار می دانند.نرخ بیکاری در منطقه آلندال از نوزده و چهار دهم درصد به نوزده و هشت دهم درصد رسیده است.بر اساس آمار اداره سرشماری آمریکا، نرخ فقر در این منطقه سال دو هزار و نه، سی و نه ممیز هفت دهم درصد بود در حالی که میانگین فقر در ایالت کارولینای جنوبی هفده ممیز یک درصد بود.نرخ بیکاری در منطقه ماریون ژوییه امسال بیست درصد بود.این در حالی است که نرخ بیکاری در سی و هشت درصد از چهل و شش منطقه ایالت کارولینای جنوبی دو رقمی است و در حال حاضر به ازای هر فرصت شغلی، پنج متقاضی کار وجود دارد.

نهادهای دولتی آمریکا ماه پیش شمار کلی فرصتهای شغلی خود را تا سیزده هزار و ششصد شغل کاهش دادند.در همین حال تعداد مشاغل در بخش تولید تا هزار و هشتصد فرصت شغلی افزایش یافت.اما رشد فرصتهای شغلی در بخش تولید که نشانه افزایش ده هزار و هفتصد فرصت شغلی در مقایسه با مدت مشابه پارسال است، تاثیری در نرخ کلی بیکاری که یک سال پیش ده و هفت دهم درصد بود نداشته است.

شماری از شهروندان کارولینای جنوبی که شغل خود را از دست داده اند در گفتگو با پایگاه اینترنتی ورلد سوسیالیست با ابراز نارضایتی از شرایط اقتصادی اعلام کردند از افراد بیکار در این ایالت هیچ گونه حمایتی نمی شود.

برای مثال لی تامسون که دو سال است شغلش را از دست داده گفت از ماه ژوییه از ماه ژوییه، از دریافت مزایای بیکاری نیز محروم شده است.

وی افزود : دولت باید به جای هزینه کردن بودجه کشور برای جنگ و نظامیان آمریکایی مستقر در کشورهای دیگر، آن را صرف حل مشکل بیکاری در آمریکا کند.

شمار بیکاران در کارولینای جنوبی در شرایطی افزایش یافته است که وضعیت وخیم اقتصادی شهر کامدن در ایالت نیوجرسی موجب افزایش سرقت کابلهای مسی برق شده و تاریکی، احتمال بروز جرائم را در این منطقه تشدید کرده است. شهر کامدن که زمانی در بخش تولید بسیار پررونق بود، هم اکنون دچار بحران بیکاری و فقر شده است.

بیش از نیمی از ساکنان این شهر در فقر زندگی می کنند. این شهر هم اکنون بیشترین نرخ جرائم را در آمریکا دارد.این در حالی است که ماه ژوییه نیمی از نیروهای پلیس شهر تعدیل شدند.

کامدن سالهاست مامن خیل عظیمی از افراد بی خانمان است که زیر پلها و مناطق جنگلی زندگی می کنند.

در این شهر، از هر بیست و چهار نفر، یک نفر بی خانمان است و شمار افراد بی خانمان آن به بیش از سه هزار نفر می رسد. معضل بیکاری و فقر محدود به این دو ایالت نیست.

روزانه هزاران متقاضی کار در مقابل اداره کاریابی آتلانتا، مرکز ایالت جرجیا صف می کشند.

این معضل به بیشتر شهرهای سراسر آمریکا سرایت کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر