5

تقدیر از شقایق دهقان با طعم پیتزای شب مانده+تصاویر

  • کد خبر : 115210
  • ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۸

حاشیه های سومین جشنواره «جام جم» همچنان ادامه دارد. این بار نوبت یکی از طنزپردازان است که از حاشیه های جشن بگوید. حاشیه هایی که البته در تلویزیون به نمایش درنیامد. اما تلخ و تامل برانگیز بود. مجله مهر: چند سایت خبری، از قهر تعدادی از هنرمندان و مهمانان جشنواره جام جم به علت کمبود […]

حاشیه های سومین جشنواره «جام جم» همچنان ادامه دارد. این بار نوبت یکی از طنزپردازان است که از حاشیه های جشن بگوید. حاشیه هایی که البته در تلویزیون به نمایش درنیامد. اما تلخ و تامل برانگیز بود.

مجله مهر: چند سایت خبری، از قهر تعدادی از هنرمندان و مهمانان جشنواره جام جم به علت کمبود جا در سالن برگزاری مراسم خبر داده بودند. «محراب قاسم خانی» هم یکی از این افراد بود که گفته شده بود به علت کمبود جا، به حالت قهر محل برگزاری مراسم را ترک کرده است. او که همراه با همسرش «شقایق دهقان» و فرزندشان به سومین جشنواره جام جم دعوت شده بودند، قرار بود شاهد تقدیر از «شقایق دهقان» در جشنواره باشند که البته این اتفاق به گونه ای دیگر برای انها رقم خورد.

قاسم خانی در صفحه شخصی اش در «فیس بوک» ماجرای آن شب را این طور تعریف کرده است:

«چند روز پیش با شقایق دعوت شده بودیم به جشن سیما. از یک هفته قبلش ده نفر براى دعوت و اطمینان از این که حتماً در مراسم شرکت کنیم و هماهنگى ماشینى که قراره به عنوان مهمان ویژه دنبالمون بیاد صد بار تلفن و اس ام اس زدن. روز جشن ماشین راس ساعت شش و طبق برنامه اومد دنبالمون که البته فکر کنم کلاً فقط تا همینجا رو برنامه ریزى کرده بودن. وقتى رسیدیم به مراسم دیدیم سالن تا خرخره پر از آدمه، از کارمندان مختلف سازمان گرفته تا دوست و رفیق و فک و فامیلشون و هنرمندانى که قرار بود جایزه بگیرن یا ازشون تقدیر بشه توى راهرو سرپا مونده بودن و کلاً هم کسى از مسئولین مراسم نبودن که بیان حتى یه خوش آمد بهشون بگن، چه برسه به این که براشون جایى براى نشستن پیدا کنن. بعد از دو ساعت ما بالاخره موفق شدیم براى شقایق که قرار بود ازش تقدیر بشه یه صندلى کنار در خروجى انتهاى سالن پیدا کنیم و خودم و پسرم مراسم شش هفت ساعته و خسته کننده رو تا دوازده شب از مونیتور توى راهرو و در کنار گروه دیگرى از همکاران و هنرمندان نگاه کردیم. البته خیلى از همکاران هم تا اون موقع قهر کرده بودن و رفته بودن. جالبش این بود که تا آخرین لحظه هم یک نفر پیدا نشد که بیاد بگه شما چرا بیرون وایستادید یا حد اقل یه عذر خواهى بکنه. ساعت دوازده شب هم که مراسم بالاخره تموم شد و زمان شام رسید همون دوستانى که سالن رو پر کرده بودن با آمادگى جسمانى بالا و سرعت عمل فوق العاده میز هاى غذا خورى رو هم تصرف کردن… جاتون خالى ساعت یک صبح با خانواده پیتزاى از دیشب مونده رو در منزل دور هم خوردیم و خاطرات مراسم رو براى هم تعریف کردیم»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=115210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر