1

ثبت‌نام‌ عمره مفرده از روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریورماه آغاز می‌شود

  • کد خبر : 11571
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۷:۰۹

علی لیالی گفت: با تمهیدات صورت گرفته فرآیند ثبت‌نام‌های‌ جدید عمره مفرده طراحی شد و دو بانک ملی و ملت به عنوان بانک‌های عامل، ثبت‌نام عمره مفرده را از ۲۴ شهریور ماه آغاز خواهند کرد. علی لیالی شب گذشته در بخش گفت‌وگوی ویژه خبری صداوسیما با اعلام زمان قطعی ثبت‌نام عمره مفرده اظهار داشت: با تمهیدات صورت […]

علی لیالی گفت: با تمهیدات صورت گرفته فرآیند ثبت‌نام‌های‌ جدید عمره مفرده طراحی شد و دو بانک ملی و ملت به عنوان بانک‌های عامل، ثبت‌نام عمره مفرده را از ۲۴ شهریور ماه آغاز خواهند کرد.

علی لیالی شب گذشته در بخش گفت‌وگوی ویژه خبری صداوسیما با اعلام زمان قطعی ثبت‌نام عمره مفرده اظهار داشت: با تمهیدات صورت گرفته فرآیند ثبت‌نام‌های‌ جدید عمره مفرده طراحی شد و دو بانک ملی و ملت به عنوان بانک‌های عامل، ثبت‌نام عمره مفرده را از ۲۴ شهریور ماه آغاز خواهند کرد.
وی با اشاره به زمان اعزام زائران عمره مفرده در ثبت‌نام‌های جدید خاطرنشان کرد: اعزام زائرانی که در این دوره ثبت‌نام می‌کنند، از سال ۹۳ شروع می‌شود و برای سال‌های ۹۱ و ۹۲ زائرانی که از پیش ثبت‌نام کرده‌اند، اعزام خواهند شد.
رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص نحوه تعیین اولویت اعزام زائران در این دوره از ثبت‌نام‌ها تصریح کرد: به دلیل اینکه هنوز عملیات ثبت‌نام آغاز نشده هنوز اولویت‌ اعزام‌ها تعریف نشده و انشاءالله پس از انجام ثبت‌نام‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد که اولویت اعزام زائران براساس قرعه باشد یا براساس زمان سپرده‌گذاری.
لیالی یادآور شد: شروع ثبت‌نام‌ها از روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریورماه آغاز می‌شود و تمام شعبات بانک ملی و ملت در روز جمعه نیز در صورت وجود متقاضی عملیات ثبت‌نام را انجام خواهند داد.
رئیس سازمان حج و زیارت درباره قیمت تعیین شده برای ثبت‌نام عمره مفرده گفت:‌ براساس مشورتی که با مسئولین عالی داشتیم مصوب شد که سپرده ثبت‌نام برای متقاضیان ۱۰ سال به بالا ۸۰۰ هزار تومان و برای متقاضیان زیر ۱۰ سال ۶۰۰ هزار تومان باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر