2

بابایی: آمادگی ایران خودرو برای تامین تاکسی های ناوگان حمل و نقل شهری

  • کد خبر : 116135
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۳۷

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با وجود همه موانع و مشکلاتی که در امر تولید خودروسازان وجود دارد، ایران خودرو آمادگی تامین خودروهای مورد نیاز ناوگان حمل و نقل شهری کشور را دارد.

به گزارش افق عبدالله بابایی با اشاره به همکاری های گروه صنعتی ایران خودرو با دیگر دستگاه ها و نهادهای کشور از جمله ستاد مدیریت حمل و نقل وسوخت کشور، اظهار کرد: ایران خودرو در سال های گذشته نیز نسبت به تولید و عرضه خودروهای مورد نیاز ناوگان تاکسیرانی کشور اقدام کرده و سهم قابل توجهی از تاکسی های کشور را محصولات این شرکت به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: مشارکت ایران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده به شکلی بوده است که بیش از ۱۸۰۰ میلیارد ریال مطالبات معوقه از سال ۸۵ تا کنون به این شرکت پرداخت نشده که این امر باعث تشدید مشکلات ناشی از کمبود نقدینگی برای ایران خودرو شده اما با این وجود آمادگی داریم تا خودروهای مورد نیاز برای جایگزینی محصولات فرسوده را تامین کنیم.

 

معاون فروش ایران خودرو اضافه کرد: نگاه ایران خودرو به سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های کشور همواره نگاه ملی و در راستای اهداف و منافع کشور بوده است. در مقابل انتظار داریم دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای مختلف نیز با همین رویکرد در تحقق برنامه های کشور مشارکت کنند تا در روند انجام امور طرفین خللی وارد نشود.

 

وی با انتقاد از برخی هجمه های غیر کارشناسی به خودرو سازان در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی متذکر شد: اگر برخی اصرار بر واردات تاکسی از خارج از کشور دارند، مشکل را متوجه خودرو سازان نکنند.

 

بابایی به آمادگی برای اجرای جایگزینی کاتالیستها با همکاری شرکت ایساکو اشاره کرد و افزود: کاتالیست و کنیستر تاثیر بسیاری در کاهش آلایندگی هوا به ویژه در شهر تهران دارند و همانطور که قبلا نیز اعلام شده این آمادگی وجود دارد تا در صورت تامین نقدینگی مورد نیاز نسبت به اجرای جایگزینی کاتالیستها با همکاری شرکت ایساکو اقدام کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=116135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر