2

وحشیانه ترین نوع بازجویی های رژیم صهیونیستی از نوجوانان فلسطینی +تصویر

  • کد خبر : 11640
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳

روزنامه انگلیسی ˝ایندیپندنت˝ با انتشار نواری ویدئویی گوشه ای از بازجویی های وحشیانه نیروهای رژیم صهیونیستی علیه کودکان اسیر فلسطینی را فاش کرد. به گزارش برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، روزنامه ایندیپندنت نوشت که این نوار ویدئویی وحشیانه بودن بازجویی های رژیم صهیونیستی از نوجوانان فلسطینی را که با سنگ با اشغالگران […]

روزنامه انگلیسی ˝ایندیپندنت˝ با انتشار نواری ویدئویی گوشه ای از بازجویی های وحشیانه نیروهای رژیم صهیونیستی علیه کودکان اسیر فلسطینی را فاش کرد.

به گزارش برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، روزنامه ایندیپندنت نوشت که این نوار ویدئویی وحشیانه بودن بازجویی های رژیم صهیونیستی از نوجوانان فلسطینی را که با سنگ با اشغالگران مقابله می کنند، نشان می دهد.

 به نوشته این روزنامه، نیروهای رژیم صهیونیستی در مقابل عملیات مسلحانه مبارزان فلسطینی علیه این رژیم از نوجوانان یاد شده انتقام می گیرند.

 این نوار ویدئویی شش ساعته شیوه های شکنجه نوجوانان فلسطینی را در جریان بازجویی نشان می دهد و از جمله آنها یک نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی به نام “اسلام تمیمی” است که نیروهای رژیم صهیونیستی او را مجبور می کنند که ۱۲ ساعت بیدار بماند و هرگاه سرش از شدت خواب و خستگی پایین می آید، یکی از بازجویان به او سیلی می زند.

 روزنامه ایندیپندنت نوشت: این نوجوان لاغر فلسطینی که تاب تحمل شکنجه ها را ندارد؛ در این نوار ویدئویی مطالب و روایت های نادرستی را درباره وجود عده ای از مردان در روستای خود به بازجویان می گوید زیرا فکر می کند که شکنجه گران خواهان شنیدن چنین مطالبی هستند تا دست از شکنجه او برداشته و بگذارند که بخوابد.

 سازمان بین المللی دفاع از کودکان اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی حدود هفت هزار کودک و نوجوان فلسطینی را از سال ۲۰۰۰ میلادی اسیر و در دادگاههای نظامی محاکمه کرده و در قبال ۸۷ درصد آنها خشونت های مختلف جسمی در جریان اسارت مرتکب شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر