2

مهندس ملکی تهرانی: در برابر جامعه و مشتریان متعهد هستیم

  • کد خبر : 116651
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹

قائم مقام ارشد مدیر عامل ایران خودرو گفت: ما در قبال مشتریان و جامعه متعهد هستیم و بر اساس این تعهد باید به درجه ای از کیفیت و تنوع محصول برسیم که آمادگی و توان رقابت با خودروسازان جهانی را داشته باشیم.

عباس ملکی تهرانی، قائم مقام ارشد مدیرعامل ایران خودرو در جلسه معارفه مجتبی استاد رحیمی، معاون جدید کیفیت ایران خودرو در سخنانی تاکید کرد:در توسعه محصول باید دست به دست هم دهیم تا با حرکتی جهشی خسارت‌هایی که در چندسال اخیر ایجاد شده را در بازه زمانی کوتاه جبران کنیم.

ملکی تهرانی تاکید کرد: باید با صرف زمان و انرژی بیشتر و برنامه ریزی دقیق در کیفیت زنجیره تولید، به این مهم دست یابیم. همچنین نیاز داریم با نظارت بیشتر و در صورت نیاز جایگزینی قطعه سازان و تغییر منابع تامینی که توانایی پاسخ‌گویی به نیاز ایران خودرو را ندارند، در کوتاه مدت کیفیت محصولات را به میزان زیادی افزایش دهیم.

 

مجتبی استاد رحیمی معاون جدید کیفیت ایران خودرو در این مراسم کیفیت را راهی بی پایان خواند و گفت: زیرساخت های لازم فراهم شده است و امیدوارم بتوانیم با همکاری کارکنان کیفیت با سرعت بیش‌تری در این مسیر حرکت کنیم. وی افزود: ایران خودرو علاوه بر تیراژ باید در کیفیت هم برترین باشد، بنابراین تلاش های صورت گرفته با جدیت بیش‌تری دنبال خواهد شد.

استادرحیمی اظهار امیدواری کرد، با تلاش همکاران کیفیت و برنامه‌هایی که تدوین شده و خواهد شد، فاصله ایجاد شده بین مشتری و خودروساز کاهش یابد و در نهایت منجر به آشتی مشتری و خودروساز شود.

وی تاکید کرد: کیفیت باید در خدمت تولید باشد و معاونت کیفیت به عنوان واحد پشتیبانی وظیفه دارد راه را به گونه ای هموار کند تا تولید با کیفیت بدون هر گونه دغدغه ای انجام شود.

استادرحیمی گفت: فعالیت های کیفی باید طوری زنجیره ارزش را در برگیرد که بتوانیم هم در شاخص های کیفی و هم در شاخص رضایت مشتری همواره حرف اول را بزنیم. معاون کیفیت خاطرنشان کرد: ایران خودرو نباید رقیبی در داخل کشور داشته باشد، بلکه رقبای آن باید خودروسازان معتبر خارجی باشند و ان شاءا… با اجرای سیستم های طراحی شده و طراحی دیگر سیستم های مورد نیاز این هدف محقق خواهد شد.

 

پورمجیب، معاون طراحی پلاتفرم و محصول شد

 

 همچنین در حکمی از سوی مهندس هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، کیانوش پورمجیب به عنوان «معاون مدیرعامل در طراحی و توسعه پلاتفرم و محصول» منصوب شد.

 

در مراسمی که برای معارفه معاون طراحی و توسعه پلتفرم و محصول برگزار شد، پورمجیب، تنوع محصول و نهایتا افزایش رضایت از محصولات را از مهم ترین اولویت های کاری خود  برشمرد.

 

وی خواستار آن شد تا معاونت طراحی و توسعه پلتفرم و محصول، از ابتکار عمل برای توسعه تکنولوژی و هدایت سرمایه گذاری های داخل شرکت وسازندگان  جهت رسیدن به اهداف استراتژی های محصول ایران خودرو برخوردار شود. 

 

پورمجیب، طراحی و توسعه پلتفرم را لکوموتیو صنعت خودرو دانست و گفت: تولید محصول جدید نیازمند قدرت رهبری، ابتکار و ایجاد کارراهه است. معاون طراحی و توسعه پلتفرم و محصول، ارتباط با شرکت های مطرح داخلی و خارجی و دانشگاه ها و سازندگان مطرح جهت انتقال تکنولوژی  را از برنامه های اساسی این معاونت دانست و گفت: در خصوص توسعه محصولات جدید اقدامات خوبی در مرکز تحقیقات موتور، ساپکو و معاونت استراتژی صورت گرفته که  هم‌افزایی این اقدامات در راس امور این معاونت می باشد.

 

معاون جدید مهندسی فرایند تولید منصوب شد

 

در حکم دیگری از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، علی رحیمی به سمت «معاون مدیرعامل در مهندسی فرایند تولید» منصوب شد.

 

رحیمی از سال ۱۳۶۶ در ایران خودرو مشعول به کار بوده و قبل از انتصاب به سمت معاونت مهندسی فرایند تولید، معاونت مهندسی خودرو را بر عهده داشت.

 

شایان ذکر است، معاونت مهندسی فرایند تولید شامل سه مدیریت با عناوین مهندسی فرایند خودرو، برنامه ریزی توسعه و کنترل مهندسی و مهندسی فرایند پرس و بدنه بود که در ساختار جدید، مدیریت های مهندسی فرایند خودرو و پرس و بدنه ادغام شده و «مدیریت مهندسی فرایند تولید» نام گرفته است.

گفتنی است، مجتبی استاد رحیمی دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی است. وی که دارای ۲۳ سال سابقه کاری در صنعت خودرو است، ۱۰ سال در شرکت سایپا دیزل از سطح کارشناسی تا قائم مقام مدیر و مدیر مهندسی سیستم ها مشغول کار بوده است. استاد رحیمی در ۱۳ سال اخیر و قبل از ورود به ایران خودرو در شرکت پارس خودرو فعالیت داشته است.

 

مدیر کیفیت، قائم مقام مدیر کیفیت، قائم مقام معاون تولید و معاون تضمین کیفیت مهم ترین جایگاه های مدیریتی وی در ۱۳ سال اخیر بوده است. همچنین وی عضویت در هیات مدیره شرکت صنایع ایران در گروه خودروسازی بهمن را نیز در کارنامه حرفه ای خود ثبت کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=116651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر