2

برخی دوستان در جهت تخریب سینما حرکت می‌کنند

  • کد خبر : 118904
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۳

تهیه‌کننده سینما گفت: چون حس کردم که حضور من کمکی بر ارتقای سینما نمی‌کند و ممکن است در این برنامه بحث‌های متشنجی پیش بیاید که کمکی به حال بهبود سینما نمی‌کند مکان «مناظره» را ترک کردم.

سید جمال ساداتیان تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با تسنیم درباره ترک محل برنامه «مناظره» گفت: واقعیت این است که زمانی که تلویزیون ما را برای حضور در این برنامه دعوت کردند پذیرفتم و به برنامه «مناظره» رفتم منتهی اعلام نکردند که طرفهایی که قرار است که در این برنامه شرکت کنند کدام یک از هنرمندان هستند تا بتوانیم براساس روحیات آن افراد خود را تنظیم کنیم. دوست داشتیم براساس سوالات احتمالی و یا بحث‌هایی که ممکن است در برنامه مابین طرفین صورت بگیرد خود را آماده کنیم که متاسفانه دو روز از تلویزیون پیگیر شدیم و آخر متوجه نشدیم.

ساداتیان اضافه کرد: پس از حضور در برنامه «مناظره» با تصورات ذهنی خاصی مواجه شدم که برای همین دلیل حس کردم که حضور من کمکی بر این مباحث نمی‌کند و چون فکر می‌کردم که ممکن است در این برنامه بحث‌های متشنجی پیش بیاید که کمکی به حال بهبود سینما نکند محیط را ترک کردم.

این تهیه‌کننده سینما با اشاره به اینکه برخی دوستان عقبه ذهنی دارند که به جای اینکه در راستای ارتقای سطح فکری سینما حرکت کنند مرتب در جهت تخریب سینما حرکت می‌کنند، خاطر نشان کرد: چون فکر کردم اگر بخواهیم آن بحث‌ها را دوباره ادامه پیدا کند من هم خیلی آمادگی ذهنی نداشتم بنشینم پای این برنامه محل «مناظره» را ترک کردم.

برنامه «مناظره» با موضوع «سینمای ایران و دغدغه‌های مردمی» دقایقی پیش آغاز شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118904

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر