2

بیداری و هوشیاری افکار عمومی ضامن حفظ دستاوردهای انقلاب

  • کد خبر : 12083
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۵:۱۴

یک فعال سیاسی لیبیایی، بیداری و هوشیاری افکار عمومی این کشور را ضامن حفظ دستاوردهای انقلاب در برابر یورش کشورهای غربی عنوان کرد. ” السنوسی بسیکری ” روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم در بنغازی اظهار داشت : ضامن اصلی حمله نکردن نیروهای غربی به لیبی و تحمیل تصمیمات سیاسی، اقتصادی و […]

یک فعال سیاسی لیبیایی، بیداری و هوشیاری افکار عمومی این کشور را ضامن حفظ دستاوردهای انقلاب در برابر یورش کشورهای غربی عنوان کرد.

” السنوسی بسیکری ” روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم در بنغازی اظهار داشت : ضامن اصلی حمله نکردن نیروهای غربی به لیبی و تحمیل تصمیمات سیاسی، اقتصادی و حتی فرهنگی خود بر مردم این کشور ، بیداری و هوشیاری ملت و افکارعمومی است.

وی بر ضرورت تشکیل فوری کنگره ملی تاکید کرد و آن را حافظ استقلال تصمیم گیری و  ثروت های لیبی در برابر فشارهای غرب دانست.

السنوسی بسیکری گفت : مرحله آینده بسیار سخت تر خواهد بود، زیرا اگرچه برچیدن رژیمی دیکتاتور تجربه ساده ای نبود، اما بازسازی آن چه این رژیم در مدت ۴۲ سال ویران کرده است، تجربه ای به مراتب سخت تر خواهد بود.

این فعال سیاسی افزود : از شورای انتقالی می خواهم با واگذاری قدرت به نهادهای حاکمیتی مشروع و منتخب مردمی شتاب کند تا این نهادها بتوانند مسئولیت بازسازی لیبی را به دوش بکشند.

وی افزود : شورای ملی انتقالی باید بداند ،علت اصلی انقلاب این بود که ملت لیبی آزادی و ثروت های خود را از دست رفته می دید، از این رو منطقی است که انقلاب درصدد حفاظت از استقلال و آزادی و ثروت کشور باشد و از تبدیل شدن به لقمه چربی برای کشورهایی که چشم طمع به ثروت هایش دوخته اند ، پرهیز کند.

بسیکری هشدار داد : اگر به دستاوردهای انقلاب لیبی تعرض شود ، ملت بار دیگر انقلاب خواهد کرد ،بنابراین شورای ملی انتقالی باید از استقلال تصمیم گیری و ثروت مردم حفاظت کند.

وی تصریح کرد :  مشارکت با غربی ها به شرط آن که بر منافع لیبی و استقلال این کشور تاثیر منفی نگذارد، مشکلی ندارد.

بسیکری درباره کنفرانس پاریس گفت : اهداف این کنفرانس حمایت از تجربه تحول نوین دموکراتیک لیبی و کمک به بازسازی این کشور اعلام شده است، اما این هدف به این معنی نیست که کشورهای اروپایی به دنبال درو کردن محصول مشارکت در حمله به لیبی نیستند.

بسیکری در پایان پیش بینی کرد ،لیبی شاهد فشارهای شدیدی از طرف های مختلف برای دستیابی به سهم بیشتری از سرمایه گذاری ها و همچنین کشمکش میان آمریکا و اروپا، روسیه و چین و ترکیه و طرف های دیگر بر سر حجم سرمایه گذاری ها در این کشور باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر