1

ادعاهای فاطمه کروبی درباره محروم بودن مهدی کروبی از حقوق اولیه

  • کد خبر : 12125
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۳:۴۲

فاطمه کروبی در ادامه دروغ پردازی های اخیر خود ادعا کرد همسرش از حقوق اولیه زندانیان محروم است. خبرگزاری آلمان از تهران گزارش داد که فاطمه کروبی گفته همسرش در وضعیت سختی به سر می برد و به تازگی به آپارتمانی کوچک منتقل شده که در آنجا حتی امکان هواخوری هم نیست. این در حالی […]

فاطمه کروبی در ادامه دروغ پردازی های اخیر خود ادعا کرد همسرش از حقوق اولیه زندانیان محروم است.
خبرگزاری آلمان از تهران گزارش داد که فاطمه کروبی گفته همسرش در وضعیت سختی به سر می برد و به تازگی به آپارتمانی کوچک منتقل شده که در آنجا حتی امکان هواخوری هم نیست.
این در حالی است که کیهان هفته گذشته فاش کرد آپارتمان جدیدی که کروبی در آن اسکان داده شده، متعلق به فاطمه کروبی است و این جابجایی با هماهنگی خود وی انجام شده است.
گفتنی است فاطمه کروبی بر خلاف ادعاهای گاه و بیگاهش هرگز در حصر نبوده و بیرون از منزل به کارهای اقتصادی پرسود اشتغال داشته است.
ادعاهای فاطمه کروبی درباره محروم بودن مهدی کروبی از حقوق اولیه در حالی مطرح شده است که روز پنج شنبه رسانه های ضد انقلاب در یک اقدام دسته جمعی خبر از دیدار کروبی با یکی از فرزندانش دادند. از جمله رادیو فردا به نقل از سحام نیوز درباره این دیدار نوشت کروبی گفته است که بر عقاید خود استوار ایستاده و ذره ای از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد!
در عین حال برخی منابع می گویند انتشار این قبیل اخبار پیش از آنکه منعکس کننده واقعیت باشد علامتی از ترس روزافزون ضدانقلاب نسبت به ابراز توبه و ندامت چهره های اصلی فتنه ۸۸ است. هفته گذشته کمپین بین المللی حقوق بشر که یکی از سازمان های حقوق بگیر خانه آزادی است در خبری ادعا کرده بود که کروبی در حال آماده شدن برای یک مصاحبه تلویزیونی است.
کارشناسان معتقدند ابراز ندامت و درخواست عفو بیش از ۱۰۰ نفر از فتنه گران در هفته گذشته که منجر به عفو آنها از سوی رهبر معظم انقلاب شد علامتی است که نشان می دهد ممکن است روند ابراز پشیمانی به سطوح بالاتر جریان فتنه هم سرایت کند.
علاوه بر این، ظاهرا یکی از نگرانی ها کروبی این است که فردی مانند محمد خاتمی زودتر از او آب توبه را بر سر بریزد و در پیمودن مسیر بازگشت از او سبقت بگیرد.
در عین حال در این باره اتفاق نظر وجود دارد که هرگونه توبه و بازگشت از جانب این افراد حتما باید با مجازات آنها بابت خیانت هایی که مرتکب شده اند همراه باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر