5

دادگاه عالی پاکستان روز جمعه حکم برکناری دو مقام ارشد امنیتی شهر کراچی را صادر کرد.

  • کد خبر : 1226
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۳

دادگاه عالی پاکستان روز جمعه حکم برکناری دو مقام ارشد امنیتی شهر کراچی را صادر کرد. صدور این حکم در پی انتشار تصاویری انجام شد که مربوط به قتل یک نوجوان توسط نیروهای امنیتی تحت فرماندهی مقامات مذکور بود. ُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُبـه گـزارش خبرگـزاری آلمان از اسلام آباد، این تصاویر ویدیویی که هم اکنون در دسترس عموم […]

دادگاه عالی پاکستان روز جمعه حکم برکناری دو مقام ارشد امنیتی شهر کراچی را صادر کرد. صدور این حکم در پی انتشار تصاویری انجام شد که مربوط به قتل یک نوجوان توسط نیروهای امنیتی تحت فرماندهی مقامات مذکور بود. ُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُبـه گـزارش خبرگـزاری آلمان از اسلام آباد، این تصاویر ویدیویی که هم اکنون در دسترس عموم مردم قرار دارد نشان می دهد نیروهای امنیتی کراچی در یکی از پارکهای این شهر، جوان نوزده ساله ای به نام سرفراز شاه را به قتل می رسانند.

انتشار این تصاویر، خشم مردم پاکستان را برانگیخت. قاضی ارشد دادگاه عالی پاکستان در این حکم اعلام کرد دولت باید فیاض لقاری بازرس ارشد پلیس استان سند و اعجاز چاودری فرمانده نیروهای پلیس این استان را برکنار کند.

نیروهای پلیس پاکستان پیشتر اعلام کرده بودند جوان مذکور پس از سرقت از یک زن به سمت آنها شلیک کرد.

مقامات پلیس پاکستان همچنین از ترتیب اثر دادن به شکایت خانواده این جوان خودداری کرده بودند . دادگاه عالی پاکستان یک افسر ارشد پلیس را به بررسی پرونده قتل این جوان مامور کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1226

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عوامل سایت خبری افق این جنایت جنایت هولناک و غیر قابل گذشتی است بنده هم زمانی که این فیلم را دیدم و این خبر را شنیدم واقعا به وضع مردم کشورم احساس تاسف و شرمندگی کردم.البته شاید این تنها فیلمی بوده است که به صورت عمومی در دست مردم منتشر شده و معلوم نیست این یزید زادگان چه تعداد از این جنایات را مرتکب شده اند و حتی خبری از آن درز نکرده است.خدا برای پاکستان به خیر کند.
    من فیلم این جنایت وحشتناک را برای بازدیدکنندگان وبلاگم برای دانلود گذاشته ام شما هم اگر تحمل دیدن این فیلم را دارید می توانید آن را در پست زیر در وبلاگم ببینید:

    http://pakistani.blogfa.com/post-36.aspx

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر