3

انتخاب هیئت رئیسه جدید جبهه اصلاح‌طلبان

  • کد خبر : 122621
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان از انتخاب هیئت رئیسه جدید این جبهه برای ۶ ماه اول سال جدید خبر داد.

به گزارش “تسنیم”، مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان از انتخاب هیئت رئیسه جدید این جبهه برای ۶ ماه ابتدایی سال ۳۹ خبر داد و گفت: با توجه به اتمام دوره هیئت رئیسه جبهه اصلاح‌طلبان، اعضای شورای عالی این جبهه با در نظر گرفتن منشور و آیین‌نامه جدید، اعضاب هیئت رئیسه جبهه اصلاح‌طلبان را برای شش ماه اول سال ۹۳ انتخاب کردند.

وی ادامه داد: اعضای شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان در آخرین جلسه برگزار شده در سال ۹۲، به اتفاق آرا آقایان مصطفی کواکبیان را به عنوان رئیس جبهه، علی فایضی به عنوان نایب رئیس اول، محسن باقرزاده نایب رئیس دوم، مجید محتشمی به عنوان سخنگو و احمد شریف را به عنوان دبیری جبهه اصلاح‌طلبان انتخاب کردند.

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان همچنین خاطرنشان کرد: شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان در جلسه پایانی اسفندماه سال ۹۲ علاوه بر انتخابات هیئت رئیسه جدید، به بررسی مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پرداخت و با توجه به آغاز سال جدید، به تلاش برای ایجاد وحدت تشکیلاتی بین گروه‌های اصلاح‌طلب تاکید کرد.

محتشمی اضافه کرد: جبهه اصلاح‌طلبان در سال ۹۳ به دنبال ایجاد وحدت تشکیلاتی بین گروه‌های اصلاح‌طلب و تاسیس یک نهاد لیدری برای اصلاح‌طلبان و در نتیجه ایجاد هماهنگی بین اصلاح‌طلبان خواهد بود و در صورت حاصل نشدن وحدت تشکیلاتی که استراتژی جبهه اصلاح‌طلبان تلقی می‌شود، تلاش برای ایجاد وحدت انتخاباتی با سازماندهی نیروهای اجتماعی اصلاح‌طلبان و نهایتا ارائه لیست‌های واحد برای همه حوزه‌های انتخابیه کشور دنبال می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان از همه گروه‌های اصلاح‌طلب دعوت کرد تا با هدف گسترده کردن جبهه اصلاح‌طلبان و ایجاد یک مجموعه واحد اصلاح‌طلبی در کشور، به این جبهه بپیوندند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=122621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر