3

اوج‌گیری قیمت طلا در بازارهای جهانی

  • کد خبر : 12951
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳

امروز با اوج‌گیری قیمت طلا در بازارهای جهانی رکوردهای تازه‌ای برای فروش سکه در بازار داخلی به ثبت رسید به نحوی که یک بهار بانکی ۵۷۵ هزار تومان و آزاد ۵۹۶ هزار تومان شد. به گزارش فارس ساعتی قبل با افزایش تقاضا برای خرید طلا قیمت طلا به بیش از ۱۹۰۰ دلار در هر اونس […]

امروز با اوج‌گیری قیمت طلا در بازارهای جهانی رکوردهای تازه‌ای برای فروش سکه در بازار داخلی به ثبت رسید به نحوی که یک بهار بانکی ۵۷۵ هزار تومان و آزاد ۵۹۶ هزار تومان شد.

به گزارش فارس ساعتی قبل با افزایش تقاضا برای خرید طلا قیمت طلا به بیش از ۱۹۰۰ دلار در هر اونس رسید اما هم اکنون با کاهش قیمت این نرخ به ۱۸۶۷٫۳۶ دلار رسیده است.
ولی با توجه به افزایش قیمت جهانی طلا در صبح امروز بازار داخلی خرید و فروش سکه نیز با لحاظ شاخص جهانی و همچنین افزایش قیمت دلار در بازار آزاد و رسیدن هر دلار ۱۲۳۰ تومان در صرافی‌ها قیمت‌های رسمی و آزاد طلا و سکه بالا رفته است.
از همین رو بانک مرکزی امروز ضمن افزایش قیمت انواع قطع سکه نرخ پایه سکه یک بهار آزادی را ۵۵۳ هزار تومان تعیین کرده که با پرداخت ارزش افزوده ۲۲ هزار و ۱۲۰ تومانی این سکه‌ها با ارزش ۵۷۵ هزار و ۱۲۰ تومان در بانک ملی فروخته می‌شود.
نرخ پایه نیم سکه نیز ۲۶۷ هزار تومان و مالیات برارزش افزوده ۱۰ هزار و ۶۸۰ تومانی این قطع سکه با قیمت نهایی ۲۷۷ هزار و ۶۸۰ تومان برای فروش عرضه می‌شود.
بانک مرکزی نرخ پایه ربع سکه را ۱۳۸ هزار تومان و ارزش افزوده این سکه را ۵ هزار و ۵۲۰ تومان تعیین کرده بنابراین ربع امروز در بانک ملی با قیمت ۱۴۳ هزار و ۵۲۰ تومان فروخته شد.
سکه گرمی با نرخ ۷۴ هزار تومان و ارزش افزوده ۲ هزار و ۹۶۰ تومانی با قیمت نهایی ۷۶ هزار و ۹۶۰ تومان به فروش می‌رسد.

در بازار آزاد نرخ‌های خرید و فروش سکه بار دیگر دارای قیمت ساعتی شد و هر ساعت یک نرخ تازه برای انواع قطعات به ثبت رسید.
هم اکنون صرافی‌ها سکه طرح قدیم ۶۱۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۵۹۶ هزار تومان، نیم سکه ۲۸۶ هزار تومان، ربع سکه ۱۴۶ هزار تومان و سکه گرمی ۷۹ هزار تومان برای فروش قیمت‌گذاری شده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در بازار داخلی ۵۶ هزار و ۶۷۰ تومان، هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۲۶۱ هزار و ۱۷۰ تومان و هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۲۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده و مورد مبادله قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12951

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این قیمتها را شما چرا کم وزیاد میزنید بابا جان سایت بانک ملی قیمت سکه تمام را زده ۵۸۶۵۶۰تومان شما میفرمایید ۵۷۵۰۰۰تومان دلار ۱۲۵۰ تومان شده شما میفرمایید ۱۲۳۰ تومان شما به عنوان یک رسانه نباید خبر دقیق به مردم بدهید خسته نباشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر