1

دیدارهای مخفیانه تعدادی از لیدرهای استقلال با قلعـــه‌نویی

  • کد خبر : 13436
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶

دو، سه نفر از لیدرهای قدیمی استقلال که این روزها کمتر در تمرینات و بازی‌ها آفتابی می‌شوند در کنار محوطه پارکینگ هتل المپیک و لابه‌لای ماشین‌ها منتظر ورود ماشین ژنرال بودند تا دیداری با او تازه کنند. هر سه نفر حواسشان بود که توسط آشنایان استقلالی دیده نشوند اما دست آخر هم با نیامدن قلعه‌نویی […]

دو، سه نفر از لیدرهای قدیمی استقلال که این روزها کمتر در تمرینات و بازی‌ها آفتابی می‌شوند در کنار محوطه پارکینگ هتل المپیک و لابه‌لای ماشین‌ها منتظر ورود ماشین ژنرال بودند تا دیداری با او تازه کنند. هر سه نفر حواسشان بود که توسط آشنایان استقلالی دیده نشوند اما دست آخر هم با نیامدن قلعه‌نویی انتظارشان بی‌فایده شد اما آنها مترصد ملاقات با او در محل اردوی تراکتور بودند؛ ملاقاتی که باید به صورت مخفیانه صورت می‌گرفت.

به گزارش روزنامه گل، کمی آن سوتر داخل لابی هتل المپیک حاشیه‌های زیادی در جریان بود. سه تیم تراکتورسازی، استقلال و سایپا اردوی خود را در آنجا برگزار و منتظر فرارسیدن روز و ساعت بازی بودند تا برابر حریفان خود صف‌آرایی کنند.

در این بین هم‌نشینی استقلال و حریف تبریزی‌اش قابل توجه و جالب بود. انگار نه انگار دو ماه پیش زمانی که تراکتورسازان از ترکیه برگشته و تمرینات خود را در زمین شماره دو آزادی پیگیری می‌کردند، قلعه‌نویی دوست نداشت با آبی‌‌پوشان که در زمین شماره سه تمرینات خود برگزار می‌کردند برخورد کند. حتی یک بار وقتی نزدیک بود با استقلالی‌ها در رختکن شماره دو برخورد کند به بچه‌هایش گفت جمعش کنید برویم. البته استقلالی‌ها تنها برای استفاده از امکانات رختکن آمده بودند.

با این حال روز پنجشنبه هر دو تیم برای اردوی پیش‌بازی به هتل المپیک آمدند هر چند امیر قلعه‌نویی کمتر در لابی آفتابی می‌شد و در اکثر مواقع از هتل بیرون می‌زد. لیدرهای طرفدارش هم به همین خاطر پس از یکی، دو ساعت کشیک کشیدن در پارکینگ نتوانستند او را ببینند.

اتوبان و پلاک‌های ایران – ۱۵
از بعد از ظهر پنجشنبه تا صبح جمعه اکثر آنهایی که در اتوبان تهران – کرج تردد داشتند متوجه ماشین‌هایی شدند که با پلاک ایران – ۱۵ (تبریز) در حالی که پرچم‌های تراکتور را روی ماشین‌هایشان کشیده بودند با شادی و خوشحالی و بوق زنان به سوی ورزشگاه می‌رفتند. آنها می‌رفتند تا مثل بازی فصل پیش تیم‌شان را برابر استقلال حمایت کرده و با دست پر از تهران به تبریز برگردند. البته چند پلاک ایران – ۲۲ و ایران – ۶۶ هم با بوق‌های خود با سر و صدا راه تهران را در پیش گرفتند. بساط کری‌خوانی روی کف جاده داغ بود و چند لحظه هم خبر رسید که اکثر هواداران تیم تبریزی در اطراف ورزشگاه آزادی و هتل المپیک اطراق کرده‌اند تا روز بازی سکوها را پر کنند.

کری‌خوانی به سبک امیرآبادی
مهدی امیرآبادی ضمن گردش در لابی هتل همه جا با مهدی رحمتی بود و یک لحظه از او جدا نمی‌شد. امیرآبادی به هنگام حضور تیم‌ها برای صرف شام متوجه حضور سیاوش اکبرپور و امیرحسین صادقی شد و برای دقایقی سربه‌سر همبازی سابقش گذاشت و با سیاوش مشغول شوخی شد. بیشترین گفت‌وگوی آنها درباره گلزنی و شادی گل بود و سیاوش هم به امیرآبادی نیمکت‌نشینی‌اش را به رخ کشید.

در این بین پیروز قربانی هم از جمع سایپایی‌ها در میان همبازیان سابقش دیده می‌شد و در آنسو هم فرهاد مجیدی در بیشتر دقایق با خسرو حیدری به این‌سو و آنسو می‌رفت. این دو از اردوی تیم ملی و بازی با قطر و اندونزی همه جا با هم هستند.

شوخی مظلومی با انصاری‌فر: چرا گل نزدی؟

کریم انصاری‌فر سایپایی‌ها به همراه هم‌تیمی‌های خود راهی رستوان هتل بود که متوجه صدای پرویز مظلومی سرمربی استقلال شد که از او درباره فرصت‌سوزی‌هایش در بازی با قطر پرس‌وجو می‌کرد.

سرمربی استقلال در گوشه‌ای از لابی نشسته بود و با دیدن کریم انصاری‌فر با صدای بلند گفت:‌ کریم چرا آن گل‌ها را نزدی؟ انصاری‌فر به سوی مظلومی رفت و ضمن احوالپرسی با او ترجیح داد درباره گل نزدنش در بازی با قطر حرفی نزند. او بلافاصله هم از مظلومی خداحافظی کرد و راهی رستوران شد. این در حالی بود که مظلومی هنوز جواب سوالش را نگرفته بود.
مسوولان آبی در المپیک

علی نظری‌جویباری، بهرام امیری، علی امیری، نقدی‌زاده و یکی‌، دو نفر دیگر از مسوولان باشگاه در هتل المپیک و در کنار اردوی تیم بودند. حضور آنها ناخودآگاه ایجاد سوال می‌کرد که مگر قرار است جلسه هیات‌مدیره باشگاه برگزار شود که همه به اردو آمده‌اند؟ البته نظری‌جویباری و یکی، دو نفر دیگر بیشتر به هوای دیدن قلعه‌نویی آمده بودند.

جالب اینجا بود که آنها به همراه چند بازیکن آبی مشغول تماشای بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در فولادشهر بودند. همین باعث شده بود تا درباره داربی هفته بعد هم حرف بزنند. عملکرد پرسپولیس در اصفهان تغییر کرده و تمام پیش‌بینی‌ها را به هم زد. آنها ذوب‌آهن را کاملا اسیر خود کرده و فرصت‌های زیادی را از دست دادند. همین باعث شده بود تا گمانه‌زنی‌ درباره داربی سخت شود. لحظاتی بعد هم صدای بوق ماشین‌های هواداران تبریزی در اطراف ورزشگاه به گوش می‌رسید؛ مسابقه‌ای سنگین و حساس که نتیجه آن اهمیت زیادی برای آمادگی استقلال قبل از داربی دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر