5

حیدری: همه پیشکسوتان باید از مجیدی حمایت کنند/ حاشیه‌های تیم ملی چندان جالب نیست

  • کد خبر : 361809
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که همه پیشکسوتان باید از سرمربی آبی‌ها حمایت کنند.

حیدری: همه پیشکسوتان باید از مجیدی حمایت کنند/ حاشیه‌های تیم ملی چندان جالب نیست

به گزارش افق نیوز ، خسرو حیدری در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان استقلال اظهار داشت:‌ از جوانی افتخار رشد در باشگاه استقلال را داشتم. اینقدر نام استقلال بزرگ است که پس از بازی در این تیم می‌توانید چند سال در تیم‌های دیگر بازی کنید. پیشنهادهایی از سایر تیم‌ها داشتم و منّتی هم نمی‌گذارم، اما دوست داشتم در جایی از فوتبال خداحافظی کنم که در آن رشد کرده‌ام و پشیمان هم نیستم.

وی با بیان اینکه خداحافظی او از فوتبال سبب شگفتی برخی افراد شده بود، تصریح کرد: دوست داشتم در باشگاه خودم از فوتبال خداحافظی کنم و پس از دو سال، در قامت جدید به استقلال بازگشتم. ان‌شاءالله خدمتگزار هواداران باشم و محبت آنها را جبران کنم.

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال درباره همایش تقدیر از پیشکسوتان گفت: همایش خیلی خوبی بود و پیشکسوتان و بزرگان استقلال جمع شده بودند. به گفته آجورلو اگر می‌خواهیم استقلال موفق شود، باید همدلی وجود داشته باشد. وقتی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است، همه باید از او حمایت کنند و ان‌شاءالله سال خیلی خوبی داشته باشیم. استقلال شرایط خوبی دارد و در آرامش است. ان‌شاءالله نتایج خوبی بگیریم و یک قهرمانی که کمترین چیز است،‌ به هواداران هدیه کنیم.

حیدری در مورد فعالیت‌های خود پس از خداحافظی از میادین فوتبال خاطرنشان کرد: من برای آمادگی جسمانی خودم تمرین می‌کنم و به کلاس‌های مربیگری می‌روم تا به‌عنوان عضوی کوچک در خانواده استقلال، به این باشگاه کمک کنم. در استقلال باید هر کمکی و در هر سمتی که از دست‌مان برمی‌آید، انجام بدهیم و من هم دوست دارم به هواداران خدمت کنم.

وی در این باره که گفته می‌شود باشگاه استقلال برای جذب یک هافبک خارجی تلاش می‌کند، بیان کرد: مجیدی در این باره بیشتر در جریان است و کارهای جذب بازیکن در اختیار اوست. من دو یا سه روز است که به استقلال آمده‌ام، اما ظاهراً می‌خواهند یک بازیکن خارجی به خدمت بگیرند.

ملی‌پوش پیشین فوتبال کشورمان درخصوص دیدار شاگردان اسکوچیچ مقابل تیم ملی لبنان عنوان کرد: این مسابقه در خانه حریف برگزار می‌شود و نمی‌توان گفت راحت خواهد بود. امیدوارم روند رو به رشد تیم ملی ادامه داشته باشد و حاشیه‌ها از اطراف تیم حذف شود. صعود به جام جهانی هدف ماست و حاشیه‌های تیم ملی چندان جالب نیست. امیدوارم در دو بازی آینده نتایج خوبی بگیریم و خیال ما از صعود به جام جهانی راحت باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر