1

پنجعلی: آن داور ۸ ماه محروم شد، صادقیان ۳ ماه؟!

  • کد خبر : 137543
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶

سرپرست تیم پرسپولیس معتقد است محرومیت سه ماهه برای صادقیان بسیار سنگین است

تسنیم : محمد پنجعلی در واکنش به رأی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت ۳ ماهه پیام صادقیان عنوان کرد: نمی‌دانم چگونه این رأی صادر شده است. داوری که معلوم شد چه فسادی انجام داده ۸ ماه محروم شد و صادقیان ۳ ماه. آن داور قهرمانی را از پرسپولیس گرفت و واقعا خدا را خوش نمی‌آید چنین رأیی درباره صادقیان صادر شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس با این محرومیت ضربه بزرگی می‌خورد. با توجه به اینکه این رأی قابل تجدید نظرخواهی است امیدوارم مسئولان جوانی و متنبه شدن صادقیان را درنظر بگیرند چون او از لفظ بدی استفاده نکرد.

سرپرست تیم پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من محرومیت ۳ ماهه برای صادقیان سنگین است و انتظار داریم این محرومیت کمتر شود. ما می‌خواهیم صادقیان را تنبیه کنیم نه اینکه او را از زندگی فوتبالی بیندازیم. او آینده تیم ملی و مسی فوتبال آسیاست. پیام جوانی کرده و در عصبانیت اشتباهی مرتکب شده که اتفاقا بعد از بازی و در رختکن گفت که اشتباه کردم و دست خودم نبود.

پنجعلی درباره آخرین وضعیت پیوستن مشائیل اومانیا به پرسپولیس اظهار داشت: مدیربرنامه‌های این بازیکن امروز با آقای رحیمی جلسه گذاشت و قرار شد کارهای حضور این بازیکن در ایران انجام شود. همه چیز آماده است ولی نمی‌شود تاریخ دقیق حضورش را اعلام کرد.

وی در پایان درباره حضور و یا عدم حضور مهرداد پولادی در پرسپولیس گفت: به احتمال خیلی زیاد مهرداد پولادی به تمرینات پرسپولیس برمی‌گردد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر