2

نقوی : دانشگاه جولانگاه سیاسیون نیست

  • کد خبر : 137923
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

یکی از استیضاح کنندگان وزیر علوم با بیان اینکه پای فتنه‌گران در دوران وزارت فرجی‌دانا به دانشگاه باز شد، گفت: برای نجات دانشگاه از چنگ سیاست‌زدگی‌ تصمیم به استیضاح وزیر علوم گرفته‌ایم.

سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و از امضا کنندگان استیضاح وزیر علوم درباره محورهای استیضاح فرجی‌دانا، گفت: یکی از دلایل استیضاح آقای فرجی‌دانا، منصوب کردن افرادی سوابق مشخص در فتنه ۸۸ در مسئولیت‌های مهم ستادی وزارتخانه است که این محور مصدایق بارزی دارد.

139302271651478842786563وی افزود: سال‌ها در دانشگاه‌‌های کشور تلاش شده تا بحث‌‌های علمی بر مباحث سیاسی مقدم باشد و دانشگاه به رسالت اصلی خود درباره مسائل علمی پایبند باشد اما از با حضور آقای فرجی‌دانا در وزارت علوم ما شاهد حضور افراد سیاسی در مهمترین بخش‌های علمی دانشگاه‌ها بوده‌ایم که این امر موجب کند شدن رشد علمی در دانشگاه‌ها می‌شود.

نقوی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران نگاه ابزاری به دانشگاه دارند و می‌خواهند از روحیات پاک دانشجویان در راستای تامین اهداف سیاسی استفاده کنند، تصریح کرد: آقای فرجی‌دانا با انتصاباتی که انجام داد لطمه بزرگ به وزارت علوم زد که قابل انکار نیست.

نماینده مردم ورامین در پایان با بیان اینکه دانشگاه مرکز علوم و پژوهش است نه جولانگاه سیاسیون، گفت که نمایندگان برای نجات دانشگاه از چنگ سیاست‌زدگی‌ تصمیم به استیضاح وزیر علوم گرفته‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر