2

اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس چهارشنبه معرفی می شوند

  • کد خبر : 13917
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۳

وزیر ورزش و جوانان گفت : برای اینکه خیال همه راحت شود فردا ” چهارشنبه ” اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس معرفی می شوند. محمد عباسی در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران افزود: نگران اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای معرفی اعضای هیات مدیره این دو باشگاه نیستیم. وی درباره احتمال […]

وزیر ورزش و جوانان گفت : برای اینکه خیال همه راحت شود فردا ” چهارشنبه ” اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس معرفی می شوند.
محمد عباسی در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران افزود: نگران اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای معرفی اعضای هیات مدیره این دو باشگاه نیستیم.

وی درباره احتمال تغییرات در باشگاه پرسپولیس گفت : در مورد مشکلات این باشگاه تامل می کنیم و با معرفی اعضای هیات مدیره خیال همه از بابت این مشکلات راحت می شود.

عباسی در خصوص مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: در اساسنامه باشگاه ها ۱۱ مورد به عنوان منابع درآمدی آنها مشخص شده است که تنها یکی از آنها منابع دولتی است.

وی ادامه داد: وقتی منبع دولتی نمی تواند پولی به این باشگاه ها تزریق کند نباید برنامه های آنها متوقف شود زیرا منابع دیگری وجود دارد که می تواند جایگزین آنها شود.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت : چارت این وزارتخانه نیز تدوین شده است و به زودی ابلاغ می شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره نگرانی کارلوس کی روش از تغییر ریاست فدراسیون فوتبال گفت : او نظر خود را گفته است و ما هم جمع بندی خود را انجام می دهیم و پس از جلسه با پیشکسوت ها نظر خود را می گوییم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر