2

شکست رژیم صهیونیستی در خاورمیانه از جمله دستاوردهای دفاع مقدس است

  • کد خبر : 14387
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۹

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه راهبرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران راهبرد دفاعی و بازدارندگی است، گفت: نیروهای مسلح با هوشیاری کامل هر نوع طمع ورزی را با مشت کوبنده پاسخ خواهند داد. به گزارش افق، سردار سرلشگر سید حسن فیروزآبادی صبح امروز پنجشنبه در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح طی سخنانی […]

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه راهبرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران راهبرد دفاعی و بازدارندگی است، گفت: نیروهای مسلح با هوشیاری کامل هر نوع طمع ورزی را با مشت کوبنده پاسخ خواهند داد.

به گزارش افق، سردار سرلشگر سید حسن فیروزآبادی صبح امروز پنجشنبه در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح طی سخنانی به دلایل حمله رژیم بعث صدام به جمهوری اسلامی ایران در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ اشاره کرد و افزود: هشت سال  ایستادگی و مقاومت ملت شریف ایران در کنار رزم ارتش، سپاه و بسیج علیرغم همه فشارهای سیاسی اقتصادی و تحریم های دشمنان نشان از عزم بالای این ملت دارد و بیانگر آن است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راه آرمان های خود و حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به قدرت الهی و ایمان و معنویت به دنیا نشان داد که با وجود همه خسارات به جا مانده از جنگ می توان در برابر زورگویان جهان ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امروز در فلسطین و سراسر جهان اسلام مسلمانان با الگوگیری از صبر و استقامت ایران اسلامی نشان دادند که می توان در برابر ارتش تا بن مسلح رژیم صهیونیستی ایستاد و هیمنه استکبار جهانی را در هم شکست.

وی در بیان دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد: تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران، تضمین استقلال کشور، ترویج فرهنگ بسیجی و جهادی، تولد راهبرد نوین دفاعی انسان محور مبتنی بر عشق به خدا، اثبات کارآمدی نظام بر اساس اندیشه ناب امام و شکست رژیم صهیونیستی در خاورمیانه از جمله دستاوردهای دفاع مقدس است.

فیروزآبادی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران با کمک فرزندان متعهد و دانشممندان خود و همچنین تلاش شبانه روزی در تولید علم و فناوری گام های ارزنده ای برداشته است، گفت: نیروهای مسلح ایران در دهه پیشرفت و عدالت مقتدرتر از هر زمانی در رساندن ایران اسلامی به جایگاه رفیع در دنیا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه راهبرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران راهبرد دفاعی و بازدارندگی است و ایران قصد تعرض به هیچ یک از کشورهای جهان را ندارد، گفت: حضور نیروهای مسلح در آبهای آزاد و رشد و بالندگی نظامی در عرصه های مختلف همگی در راستای راهبردی دفاعی و بازدارندگی تعریف شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه پیام این رشد و بالندگی نظامی پیام صلح و دوستی برای همه کشورها است، گفت:  با هوشیاری کامل هر نوع طمع ورزی را با مشت کوبنده پاسخ خواهیم داد.

فیروزآبادی با بیان اینکه تجربیات دفاع مقدس و فرماندهان نیروهای مسلح در بازسازی زیرساخت های کشور سبب تربیت نیروهای متخصص و توانمند در همه عرصه ها شده است، گفت: تلاش های انجام شده در جهت بصیرت افزایی موجب شده نیروهای مسلح در عین آمادگی نظامی به رشد سیاسی بالایی برسند.

به گفته وی، رزمایش فدائیان حریم ولایت ۳ و همچنین عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در شمال غرب کشور بیانگر این حقیقت است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بیداری اسلامی در منطقه و کشورهای شمال آفریقا یک روند بلوغ در رفتار، افکار و تجارب را در خود نشان می دهد، گفت:ما هم اکنون در خیزش مردم علیه نظام های دیکتاتورهای وابسته ، رویکردهای ضد صهیونیستی  و ضد استکباری را مشاهده می کنیم.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه استکبار جهانی ماهیت این خیزش ها را اسلامی می داند تلاش می کند که آنها را در جهت منافع خود منحرف نماید.

فیروزآبادی افزود: این در حالی است که گسترش موج این بیداری اسلامی به قلب اروپا و آمریکا آن را تبدیل به یک فرصت برای مسلمانان کرده است که در نهایت به نفع بشریت خواهد بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش به سفر رئیس جمهور به نیویورک اشاره کرد و افزود: امروز رئیس جمهور ایران برای پیگیری وتبیین این تحولات به آمریکا رفته اند.

وی در ادامه گفت: فقدان مشروعیت در درون رژیم صهیونیستی و موج خشم و اعتراض علیه صهیونیست ها در منطقه بنیان های این رژیم جعلی را به لرزه درآورده است به نحوی که حمله به سفارت این رژیم در قاهره به عنوان یک زلزله تعبیر شد.

فیروزآبادی با بیان اینکه هر روز شاهد حرکت استوار رو به جلو و اثربخش انقلاب اسلامی و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری در خاورمیانه و اقصی نقاط جهان هستیم، گفت: در آینده نزدیک چشم انداز پیروزی و رهایی بخشی را شاهد خواهیم بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: سیاست های راهبردی نظام درتقویت زیرساخت های نظامی و دفاعی کشور سبب شده که پس از گذشت سه دهه از جنگ تحمیلی مسیر پرشتاب تحقق آرمان های والای نظام در پیش بگیریم و قادر باشیم فارغ از تهدیدات دشمنان این مسیر رو به رشد را در نظام اسلامی دنبال کنیم.

وی در بیان تهدید دشمنان انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ما با وجود بهره گیری از گفتمان تهدید نظامی بلافاصله به ناکارآمدی این تهدید نظامی علیه ایران اقرار کرده اند.

فیروزآبادی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بر این موضوع تاکید دارند که مدیریت تحولات منطقه بدون در نظر گرفتن نقش ایران در این تحولات امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: البته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز با در نظر گرفتن مصالح و حکمت در این مسیر پیش می رود، ضمن اینکه مقام معظم رهبری نقشه راه بیداری اسلامی و مسلمانان را چندی پیش بیان فرمودند که باید از آن استفاده کرد/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر