2

پژوهشگاه به عنوان بازوی علمی سازمان محیط زیست فعالیت می کند

  • کد خبر : 144164
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

با امضاء تفاهمنامه همکاری بین پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان محیط زیست:

تفاهم‌نامه ۵ ساله همکاری‌های علمی و پژوهشی میان پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست امروز ۱۴ مهر ماه در پژوهشگاه صنعت نفت امضاء شد.

 

به گزارش واحد خبر ارتباطات پژوهشگاه صنعت نفت، این تفاهم‌نامه بین امیرعباس حسینی، معاون فناوری و روابط بین‌الملل پژوهشگاه و سعید متصدی، قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست با محوریت پژوهشکده محیط زیست پژوهشگاه به امضاء رسید.

بر اساس این گزارش در این تفاهم‌نامه مواردی مانند حفاظت از منابع آب ، خاک و هوا با توجه به بحران آب، کنترل آلودگی‌ها در کلان شهرها و تعاملات آتی پژوهشگاه با سازمان حفاظت محیط زیست دیده شده است.

علاوه بر این، قرار شد پژوهشگاه، به عنوان بازوی علمی سازمان حفاظت محیط زیست در برخی حوزه‌ها مانند پایش آلاینده‌های زیست محیطی و منشا یابی آلاینده‌هایی نظیر ریزگردها نیز نقش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی ایفا کند.

این گزارش حاکی است با توجه به این‌که پژوهشگاه در چند سال اخیر به عنوان آزمایشگاه معتمد و آزمایشگاه سازمان حفاظت محیط زیست عمل کرده و همچنین با در نظر گرفتن امکانات و زیر ساخت‌های پژوهشگاه، سازمان حفاظت محیط زیست به این نتیجه رسید که پژوهشگاه علیرغم اینکه سازمانی در دل نفت است می‌تواند برای کل کشور در برخی حوزه‌های عملیاتی نقش ملی ایفا کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=144164

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر