2

پیروزی مقابل راه آهن از نان شب برایمان واجب تر است

  • کد خبر : 14579
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۵

برد مقابل راه آهن از نان شب واجب تر است تیم داماش گیلان که در هفته ششم رقابت های لیگ برتر مقابل مس کرمان به تساوی ۱-۱ دست یافت در هفته هفتم به مصاف سپاهان اصفهان رفت و با نتیجه صفر بر ۳ مقابل این تیم اصفهانی مغلوب شد دیدار هفته هشتم این تیم رویارویی […]

برد مقابل راه آهن از نان شب واجب تر است
تیم داماش گیلان که در هفته ششم رقابت های لیگ برتر مقابل مس کرمان به تساوی ۱-۱ دست یافت در هفته هفتم به مصاف سپاهان اصفهان رفت و با نتیجه صفر بر ۳ مقابل این تیم اصفهانی مغلوب شد دیدار هفته هشتم این تیم رویارویی با تیم راه آهن شهرری است افشین چاووشی بازیکن تیم داماش گیلان تیم خود را در مقابل راه آهن محکوم به برد می داند.

افشین چاووشی بازیکن تیم داماش گیلان درگفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در هفته هشتم لیگ به مصاف تیم راه آهن شهرری می رویم ما با توجه به نتایج اخیر خود و جایگاه بدی که در جدول لیگ داریم نیاز شدیدی به این سه امتیاز داریم، بازیکنان تیم ما انگیزه بسیار پرقدرتی دارند و فقط برای برد به میدان می رویم.

وی افزود: معتقدم ما در این دیدار محکوم به برد هستیم ما چاره ای جز کسب سه امتیاز نداریم پیروزی مقابل راه آهن از نان شب برایمان واجب تر است.

وی تصریح کرد: ما تمرینات لازم را برای این دیدار انجام داده ایم و با تمام قوا مقابل راه آهن ظاهر می شویم.

وی افزود: البته معتقدم تیم راه آهن تیم خوبی است و تا این جای لیگ عملکرد خوبی داشته است به علاوه اینکه علی دایی هدایت این تیم را بر عهده دارد و وی در هر تیمی که باشد روحیه جنگندگی و برندگی به تیم وارد می کند.

حضور قاسمپور در تیم را به فال نیک می گیریم

وی در خصوص تعویض سرمربی در تیم داماش گیلان ابراز کرد:‌تیم ما با شوک تعویض سرمربی مواجه شد که امیدوارم این شوک در جهت مثبت باشد ضمن اینکه از زحمات آقای دینورزاده سرمربی سابق تیم تشکر می کنم.

حضور آقای قاسمپور در تیم داماش را به فال نیک می گیریم و امیدواریم اتفاق خوبی در تیم داماش باشد و حضور وی سرآغاز دوران خوبی برای تیم و بازیکنان محسوب شود، داماش تیمی باپتانسیل بالاست و جای زیادی برای پیشرفت دارد و امیدواریم به روزهای خوب خود بازگردد تیم ما با بدشانسی به این جایگاه رسیده است و امیدوارم داماش با تلاش بازیکنان و سرمربی جدید بتواند از بحران خارج شود.

مقابل سپاهان دو نیمه متفاوت داشتیم

وی در خصوص دیدار هفته هفتم تیمش مقابل تیم سپاهان اصفهان اظهار داشت: در هفته هفتم لیگ به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفتیم در این دیدار دو نیمه متفاوت داشتیم در نیمه اول دیدار را به خوبی اداره کردیم و عملکرد قابل قبولی داشتیم ولی در نیمه دوم تیم سپاهان اصفهان با تعویض های طولانی خود در شرایط بهتری قرار گرفت و روی اشتباهات فردی توانستند به سه گل دست پیدا کنند در نیمه دوم عملکرد آنها نسبت به ما در شرایط بسیار بهتری بود.

وی افزود: اگرچه در این دیدار سپاهان نسبت به ما بازی مناسب تری ارائه کرد ولی حقمان باخت با این سه گل نبود ولی شکست مقابل سپاهان به ما نشان داد که شرایط سختی در این لیگ وجود دارد و باید جدی تر به تمرینات بپردازیم و هیچ تیمی را ضعیف ندانیم.

باشگاه داماش به تعهدات مالی اش عمل کرده است

وی درخصوص مسائل مالی در باشگاه داماش گیلان عنوان کرد: تاکنون و تا به اینجای کار، باشگاه داماش به تعهدات مالی خود عمل کرده است و قسط اول قرارداد ما پرداخت شده است و باقی مانده آن نیز در ماه های بعد تسویه می شود.

وی افزود: مسئله دیگر موضوع پاداش است که البته بازیکنان تیم داماش برای پاداش گرفتن می بایست به برد برسند که امیدواریم در هفته های بعد بتوانیم با کسب سه امتیاز به پاداش نیز دست پیدا کنیم.

از داوری در لیگ یازدهم راضی ام

وی در خصوص وضعیت داوری در لیگ یازدهم ابراز داشت: از داوری در این لیگ بسیار راضی ام عملکرد داوران در این لیگ، قابل قبول بوده است و به جز در یک بازی کادر داوری برای تیم ما قضاوت خوبی داشته است.

سه بازیکن مصدوم داریم

وی درخصوص وضعیت مصدومیت در تیم داماش گیلان اظهار کرد: سه بازیکن مصدوم مالطیف کار، ابراهیمی و آبشک هستند که امیدوارم در دیدارهای بعدی به بازی برسند.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم می کنیم و امیدواریم جایگاه داماش در جدول لیگ بهبود یابد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر