3

جدی ترین گزینه خرید پرسپولیس مشخص شد

  • کد خبر : 149385
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

ماجرای واگذاری سهام پرسپولیس یکی از اصلی‌ترین موضوعات مربوط به این باشگاه باسابقه و مردمی است

هرچند قرار بود روز گذشته سازمان خصوصی‌سازی رقم پایه دو باشگاه سرخابی‌ها برای ورود به مزایده را اعلام کنند که در نهایت این اتفاق رخ نداد اما با این تفاسیر بحث پرداختن به مالک آتی این دو باشگاه در نوع خود جالب توجه است.

گفتنی است از چندی پیش شایعه شده بود که حمیدرضا سیاسی برای خرید سهام پرسپولیس خیز برداشته است. اما مدیرعامل سرخپوشان هر بار که این بحث مطرح می‌شد به طور کلی آن را تکذیب می‌کرد اما سیاسی روز گذشته در گفت‌وگو با نود عنوان کرد که خبر خرید پرسپولیس توسط او صحت دارد!‌

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به شرایط مدنظر خود در این رابطه گفت: «بله می‌خواهم پرسپولیس را بخرم. حتی اگر قیمت خیلی بالا باشد اما شرایط مساعد باشد، قطعا این کار را انجام خواهم داد. اما در عین حال اگر قیمت پایین باشد اما شرایطی که مدنظرم است نامناسب باشد، هرگز برای خرید اقدام نمی‌کنم.»

سیاسی که ترجیح داد بیش از این در مورد گام بلندش برای خرید پرسپولیس حرفی نزند با اشاره به شرایط کادرفنی پرسپولیس پس از شکست مقابل ذوب‌آهن گفت: «هوادار برایش نتیجه مهم است و هرکسی بتواند نتیجه بگیرد می‌تواند این راه را ادامه دهد و کسی که نتیجه نگیرد بهتر است خودش کنار برود تا با هجمه هواداران روبه‌رو نشود».

مدیرعامل پرسپولیس در مورد عدم استفاده درخشان از جعفرپور به دلیل نحوه جذب این بازیکن نیز افزود: «من و درخشان این بحث‌ها را با هم نداریم، مطمئنا اگر این بازیکن خوب باشد و آماده درخشان از او استفاده می‌کند، اگر هم غیر از این باشد باز خود کادرفنی در مورد او تصمیم‌گیری خواهد کرد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149385

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر