1

کشف جسد کارمند فرمانداری در جنگل ابر +تصویر

  • کد خبر : 15789
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۹

در حالی که همکاران مقتول به همراه گروه های امدادی و انتظامی در حال جستجوی منطقه بوده اند در ساعت ۱۶ دو نفر از اعضای گروه، جسد مقتول را در منطقه ای از جنگل ابر به نام «محمد چفت» پیدا می کنند که بر اثر شلیک گلوله اسلحه شکاری ساچمه زنی جان باخته بوده است. […]

در حالی که همکاران مقتول به همراه گروه های امدادی و انتظامی در حال جستجوی منطقه بوده اند در ساعت ۱۶ دو نفر از اعضای گروه، جسد مقتول را در منطقه ای از جنگل ابر به نام «محمد چفت» پیدا می کنند که بر اثر شلیک گلوله اسلحه شکاری ساچمه زنی جان باخته بوده است.

حسین رجبی، کارشناس امور اجتماعی و انتخابات فرمانداری شهرستان شاهرود به ضرب گلوله اسلحه شکاری ساچمه زنی در جنگل ابر این شهرستان به قتل رسید.
به گزارش البرز نیوز، روز جمعه هشتم مهرماه پنج نفر از کارکنان فرمانداری شاهرود طبق برنامه معمول جمعه ها که برای کوهپیمایی به مناطق طبیعی و کوهستانی این شهرستان می رفتند این بار ساعت پنج صبح عازم جنگل ابر در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر شاهرود می شوند.این گروه پنج نفره پس از رسیدن به ورودی جنگل و پارک خودرویشان حرکت خود را به داخل جنگل آغاز می کنند و مقتول نیز طبق معمول از گروه جدا شده و به تنهایی کوهپیمایی خود را آغاز می کند.
چهار عضو گروه بر اساس قرار قبلی با مقتول در ساعت ۱۰ به محل پارک خودرو می آیند تا پس از صرف صبحانه به شاهرود بازگردند اما تا ساعت ۱۱ از مقتول خبری نمی شود بنابراین با احتمال اینکه شاید حادثه ای برای مقتول رخ داده است تصمیم می گیرند به جستجو بپردازند.
همراهان مقتول وقتی پس از یک ساعت جستجو اثری از مقتول پیدا نمی کنند نیروهای انتظامی و امدادی را در جریان مفقود شدن وی قرار می دهند.
در حالی که همکاران مقتول به همراه گروه های امدادی و انتظامی در حال جستجوی منطقه بوده اند در ساعت ۱۶ دو نفر از اعضای گروه، جسد مقتول را در منطقه ای از جنگل ابر به نام «محمد چفت» پیدا می کنند که بر اثر شلیک گلوله اسلحه شکاری ساچمه زنی جان باخته بوده است.
بر اساس تحقیقات ماموران پلیس آگاهی و بررسی های پزشکی قانونی بر روی بدن مقتول حدود ۳۰ گلوله ساچمه ای مشاهده شده است که از فاصله ۴-۵ متری شلیک شده است.
بنا به گفته همراهان مقتول، آنان در ساعت ۱۰ صدای شلیک گلوله را شنیده بودند.
به رغم تلاش ماموران پلیس آگاهی شاهرود تا لحظه تنظیم این خبر هیچ ردی از قاتل یا قاتلین به دست نیاورده اند.
توجه به اینکه هیچ یک از اموال مقتول همچون موبایل و پول به سرقت نرفته، احتمال قتل به ‌منظور سرقت منتفی است.
حسین رجبی ۴۷ ساله از جمله کارکنان جانباز، بسیجی و خبره فرمانداری شاهرود به شمار می رفت و چندی پیش نیز به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فرمانداری منصوب شده بود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15789

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر