1

سمندر:شکایت ما در فدراسیون جهانی فوتبال ثبت شده

  • کد خبر : 16054
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱

غلامرضا سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص پرونده شکایت خود مبنی بر استفاده غیر مجاز بازیکن نساجی عنوان کرد: این پرونده را در داخل کشور پیگیری و تا دوشنبه هفته آینده صبر می‌کنیم تا در مورد آن تصمیم گرفته شود. وی افزود: اگر در داخل کشور به نتیجه نرسیم […]

غلامرضا سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص پرونده شکایت خود مبنی بر استفاده غیر مجاز بازیکن نساجی عنوان کرد: این پرونده را در داخل کشور پیگیری و تا دوشنبه هفته آینده صبر می‌کنیم تا در مورد آن تصمیم گرفته شود.

وی افزود: اگر در داخل کشور به نتیجه نرسیم پرونده را در فیفا پیگیری می‌کنیم. هم‌اکنون نیز شکایت ما در فدراسیون جهانی فوتبال ثبت شده اما پیگیری نمی‌کنیم و منتظریم تکلیف در ایران مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا فیفا نامه‌ای درباره تعلیق فوتبال ایران در خصوص این پرونده ارسال کرده؛ یادآور شد: من در جریان این امر نیستم. فکر نمی‌کنم چنین نامه‌ای آمده باشد، زیرا ما پرونده را در ایران پیگیری می‌کنیم.

سمندر درباره بازی روز جمعه برابر استیل‌آذین در چارچوب جام حذفی تصریح کرد: هر چند که دیر تصمیم به حضور در لیگ گرفتیم، اما خوشبختانه تیم خوبی بسته ایم و امیدوارم روز جمعه همچون ۲ هفته اول لیگ بازی خوبی انجام دهیم و به پیروزی دست یابیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر