2

وعده دوباره زرنگ ترین فوتبالیست ایران به پرسپولیسی ها

  • کد خبر : 162772
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

مدافع ملی پوش پس از عکس یادگاری با قائم مقام باشگاه باز هم پرسپولیس را سر کار می گذارد؟!

زرنگ ترین فوتبالیست ایران کیست؟ می شناسید؟ نمی شناسید؟ ایرادی ندارد اگر شما نمی شناسید ما به شما معرفی می کنیم؛ سید جلال حسینی!

وی روز گذشته به باشگاه پرسپولیس رفت و چند ساعت بعد خبر رسید او با این تیم به توافق رسیده است. اما آیا چنین خبری قابل باور است؟

حسینی که همیشه تا ثانیه آخر تمام باشگاه ها و مدیران را جان به لب می کند و به عنوان یکی از آخرین نفرها قراردادش را ثبت می کند، به این زودی تکلیف تیم فصل بعدش را مشخص کرده است؟

همه می دانند حسینی چقدر روی مسایل مالی حساس است. آیا ممکن است در این وضعیت بی پولی پرسپولیس، سریعا با پرسپولیس قرارداد ببندد؟ قطعا پاسخ تمام این سوال ها منفی است.

لطفا تعجب نکنید این جناب حسینی پس از آنکه الاهلی جوابش کرد و تیمی هم در قطر برای بازی پیدا نکرد ناگهان یاد پرسپولیس افتاد. همان تیمی که فصل گذشته به شکلی جالب آن را ترک کرده بود. یادتان نمی آید؟

عیبی ندارد ما به شما یادآوری می کنیم؛ آن روزهایی که علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس شده بود، سید جلال ملی پوش شرط گذاشت در صورتی تمدید می کند که مطالباتش را بگیرد اما پس از تسویه حساب راهی لیگ قطر شد!

بله، سال گذشته سید جلال با قول ماندن در پرسپولیس موفق شد تمام طلب های خود را بگیرد و به قطر برود. این موضوع به قدری مسئولان وزارت ورزش را ناراحت کرد که حتی خادم هم در یکی از مصاحبه هایش با گلایه در این باره حرف زد و گفت: «به پرسپولیس قول می دهند و بعد از اینکه طلب شان را می گیرند می روند.»

ولی چرا مدیران پرسپولیس هم از توافق خود با سید جلال خبر داده اند و چنین خبری به بیرون درز کرده؟ ماجرا از این قرار است که سید جلال تا شنبه باید ۸۰ میلیون به اداره مالیات بدهد تا مشکل خروجی اش حل شود. این پولی است که پرسپولیس باید پرداخت می کرد و نکرد. پرسپولیسی ها به خاطر بدقولی سید جلال، مالیات او را پرداخت نکرده بودند.

اینک دوباره سر و کله سید جلال پیدا شده و پس از رفتن به باشگاه پرسپولیس و عکس انداختن با نژادفلاح شرط گذاشته در صورتی به این تیم می پیوندد که مالیاتش پرداخت شود!

حالا برای سید جلال چیزی بهتر از این نیست که دوباره به قرمزها وعده پرسپولیسی شدن بدهد و بخشی از پول مالیاتش را بگیرد!

به نظر می رسد با این خواسته مدافع ملی پوش کشورمان موافقت شده آن هم در حالی که شنیده می شود پیشنهاد سپاهان اصفهان را نیز در جیب دارد و … حالا شما فکر می کنید این بازیکن زبر و زرنگ باز هم پرسپولیس را سر کار می گذارد؟!

او احتمالا فقط تا شنبه پرسپولیسی است چون پرسپولیسی ها قول داده اند تا آن روز مالیات سید جلال را پرداخت کنند. پس اگر بعد از این ماجرا او را در تیم دیگری مثل سپاهان دیدید تعجب نکنید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162772

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر