2

حذف ۲۳۰ هزار معلم از فهرست افزایش حقوق

  • کد خبر : 171472
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان با کمتر از ۲۰ ساعت تدریس در هفته مشمول طرح رتبه بندی و افزایش حقوق نمی شوند و بنابراین ۲۳۰ هزار معلم از این طرح خط خواهند خورد.

محمد بطحایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: طرح جدید رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان تنها شامل معلمان با حداقل ۲۴ ساعت تدریس در هفته می شود.

وی گفت: شرط صدور احکام جدید رتبه بندی پرشدن ساعت کار تمام وقت برای فرهنگیان است و هر معلمی که به دلیل کسر ساعت موظف، ساعت کار تمام وقت ندارد مشمول طرح رتبه بندی نخواهد شد.

بطحایی از صدور احکام جدید رتبه بندی برای ۷۰۰ هزار از معلمان خبر داد و افزود: صدور احکام جدید رتبه بندی معلمان از اول مهر آغاز شده است و در برخی از استان ها ۹۵ درصد از فرهنگیان احکام جدید خود را دریافت کرده اند.

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از میانگین افزایش حقوق فرهنگیان بر اساس طرح رتبه بندی خبری نداد و گفت: فرهنگیانی  که تا کنون موفق به دریافت احکام جدید رتبه بندی نشده اند تا هفته آینده این احکام را دریافت خواهند کرد و در حقوق مهرماه افزایش حقوق را خواهند داشت.

بطحایی تاکید کرد: طرح رتبه بندی معلمان تنها مشمول معلمان شاغل می شود و معلمان بازنشسته از رتبه بندی و افزایش حقوق محروم خواهند بود.

وی از بازنشستگان فرهنگی به دلیل پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت آن ها عذرخواهی کرد و گفت: متاسفانه به دلیل تامین نشدن اعتبار هنوز موفق به پرداخت این پاداش نشده ایم.

بطحایی همچنین دلیل توزیع نشدن شیر بین دانش آموزان از اول مهر را مشکل عقد قرارداد با شرکت های توزیع شیر عنوان کرد و افزود: این مشکل برطرف شده است و برنامه توزیع شیر در مدارس بزودی آغاز خواهد شد و دانش آموزان هفتاد نوبت در طول سال تحصیلی شیر دریافت خواهند کرد.

وی گفت:۴۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات هدفمندی یارانه ها و ۱۵۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات آموزش و پرورش امسال برای توزیع شیر مدارس در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171472

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خدا ازتون نگذره ملتو مسخره کردین

  2. خسته نباشید خیلی می کشید واقعاکه

  3. بی عدالتی در آموزش پرورش بداد میکند نه پاداش پایان خدمت و نه قانون خدمات جامع ایثارگران را اجرا می کنند و نه معلمای تازه استخدام شده را اصلا بحساب می آورند خدا ازتون نگذره

  4. من دست خودم نیست دیگه اصلا انگیزه سالهای قبل رو ندارم
    الان اونای انگیزه تدریس دارن که ۲۵ سال سابقه دارن چرا الکی زحمت بکشیم چونکه اصلا کسی مارو نمی ببینه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر