1

بزرگان پرسپولیس خودجوش کنار کشیدند/ سیل و زلزله هم بیاید بازی می گذاریم

  • کد خبر : 172254
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

مسئول اجرایی تیم یاران هادی نوروزی گفت: برخی از بزرگان پرسپولیس به صورت خودجوش از حضور در این دیدار یک روز قبل از بازی کنار کشیدند.

سپهر حیدری  افزود: معتقدم که برخی از بازیکنان سابق پرسپولیس از اینکه من بانی این بازی هستم ناراحت شدند و تمایل داشتند که خودشان مسئول برگزاری این بازی بودند به خاطر همین حاضر نیستند در این بازی شرکت کنند.

 

حیدری در ادامه عنوان کرد: به طور حتم این بازی حتی سیل و زلزله هم بیاید برگزار می‌شود ما در ابتدا ۴۰ نفر را برای این بازی دعوت کردیم که هم اکنون به ۳۰ نفر کاهش پیدا کردند بر این اساس ما با همین نفرات بازی را برگزار می‌کنیم.

 

وی تصریح کرد: بازیکنان بزرگی همچون مهدی رحمتی، جوادنکونام، کریم باقری، علیرضا نیکبخت واحدی، رحمان رضایی، محسن خلیلی و خیلی بازیکن دیگر  برای حضور در این بازی اعلام آمادگی کردند و قرار است فردا رودرروی تیم هنرمندان بازی کنند.

 

مسئولان اجرایی تیم یاران نوروزی عنوان کرد من وظیفه‌ام بود که از بزرگان پرسپولیس برای این بازی دعوت کنم هر کس در این بازی حضور یافت قدمش روی چشم ما قرار دارد.

 

حیدری بیان کرد: یاریار مدیر عامل تیم هنرمندان تیم خوبی برای بازی فردا تدارک دیده است باشگاه استقلال هم زمان تمریناتش را تغییر داده تا پرویز مظلومی و منصور پورحیدری بتوانند روی نیمکت تیم هنرمندان بنشینند اقدام باشگاه استقلال تحسین برانگیز است.

 

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس قرار نیست در این بازی شرکت کند، تصریح کرد: خوردبین  و کریم باقری در یکی از تمرینات پرسپولیس به من قول دادند که به خاطر این بازی زمان تمرین را تغییر می‌دهند اما یکباره به صورت خودجوش اعلام کردند که در این بازی شرکت نمی‌کنند.

 

حیدری در ادامه عنوان کرد: هیچ اشکالی ندارد ما با ۳۰،۲۵ بازیکن  که همبازی هادی بودند و با کاپیتان هانی نوروزی این بازی را برگزار می‌کنیم مسئول اجرایی تیم یاران هادی نوروزی بیان کرد: خانواده هادی نوروزی دوست دارند که این بازی فردا برگزار شود اما برخی از افراد به نادرست اعلام کردند که خانواده نوروزی مخالف برگزاری بازی هستند.

 

حیدری درباره حضور اشتپیتیم آرفی در این بازی گفت: این بازیکن از آلمان آمده تا در این بازی شرکت کند، کار وی ارزشمند است و برخی از پیشکسوتان پرسپولیس باید از این بازیکن یاد بگیرند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه کارها تدارکات برای این بازی انجام شده است و به طور حتم این بازی با وجود سیل و زلزله هم برگزار می‌شود.

 

گفتنی است بازی تیم یاران هادی نوروزی و تیم هنرمندان فردا ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=172254

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر