1

انعکاس سریع نامه رهبر انقلاب به روحانی در رسانه‌های عربی

  • کد خبر : 173030
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به روحانی و رئیس شورای‌عالی امنیت ملی دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی و مصالح عالیه کشور در خصوص اجرایی شدن برجام صادر کردند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه‌ای به روحانی رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی امنیت ملی دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی و مصالح عالیه کشور صادر و با برشمردن تأکیدات و الزامات ۹ گانه در اجرای برجام، مصوبه جلسه ۶۳۴ مورخ ۱۹/۵/۹۴ شورای عالی امنیت ملی را با رعایت این موارد و الزامات تأیید کردند.

 

نامه مقام معظم رهبری در رسانه های بین المللی منطقه بازتاب گسترده ای داشته است.

 

 

شبکه العربیه:

این شبکه خبری سعودی در وب سایت خود گزارش داد: {آیت الله} خامنه ای رهبر ایران توافق هسته ای را در حالی تایید کرد و به اجرای آن امر نمود که اروپایی ها هم برداشتن تحریم ها را از یکشنبه این هفته آغاز کرده اند.

 

 

رای الیوم:

این روزنامه الکترونیکی که از لندن بروز رسانی می شود، گزارش داد: نامه رهبر عالی ایران عالی به روحانی چراغ سبزی بود که برای اجرایی شدن توافق هسته ای از سوی دولت روحانی، نشان داد. این چراغ سبز به دنبال تایید توافق از سوی شورای عالی امنیت ملی نشان داده شد.

 

 

القدس العربی:

این روزنامه چاپ لندن در این رابطه نوشت: رهبر معنوی ایرانی ها توافق هسته ای را طی نامه ای به رییس جمهور تایید کرد و توقف تحریم از سوی غربی ها را در ازای اجرای برجام خواستار شده است.

 

 

الفجر:

این سایت مصری به نامه رهبر انقلاب اشاره کرد و نوشت: آیت الله {سید} علی خامنه ای طی نامه ای به روحانی رییس جمهور ایران ضمن درخواست اعلام واضح از سوی غرب درباره برداشتن تحریم ها، به وجود پاره ای نقاط ضعف در برجام اشاره کرد.

 

 

المنار:

این شبکه خبری لبنانی در این رابطه نوشت: امام سید علی خامنه ای در نامه ای به حسن روحانی برجام را تایید کرد و تاکید داشتند که هر گونه تحریم جدید یا برگرداندن تحریم از سوی غربی ها به معنی نقض توافق هسته ای خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173030

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر