3

دشمنان هر روز تلاش می کنند چهره انقلاب اسلامی را تغییر دهند

  • کد خبر : 17330
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار ما در حمایت از تروریسم نیست بلکه در منطقی است که داریم و ضعف امریکا نیز در بی منطقی است. به گزارش خبرنگارما حداد عادل امروز در مراسم رونمایی نمایه «یک قرن فریاد» افزود: بیداری اسلامی نیز نتیجه این واقعیت است و امریکا بداند با این تهمت […]

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار ما در حمایت از تروریسم نیست بلکه در منطقی است که داریم و ضعف امریکا نیز در بی منطقی است. به گزارش خبرنگارما حداد عادل امروز در مراسم رونمایی نمایه «یک قرن فریاد» افزود: بیداری اسلامی نیز نتیجه این واقعیت است و امریکا بداند با این تهمت ها مشکلات داخلی اش حل نمی شود . وی با اشاره به دروغ پراکنی اخیر امریکایی ها گفت: این تهمت و نمایشنامه مضحک به قدری ناشیانه طراحی شده است که هر فردی بشنود به ساختگی بودن آن پی می برد . حداد عادل افزود: این دروغ پراکنی شبیه کار کسی است که می خواست اسکناس تقلبی چاپ کند و اسکناس هفت تومانی چاپ کرد و نسبت امریکا به ایران در ایجاد این جنجال رسانه ای ، شبیه این مثال است . وی در ادامه به نرم افزارهای منتشر شده درباره تاریخ معاصر و نیز نامه های نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: ملتی که از گذشته خود آگاهی نداشته باشد نمی تواند راه آینده خود را پیدا کند. حداد عادل افزود: اهمیت تاریخ به قدری است که کسانی می خواهند در مقابله با نهضت ها تاریخ گذشته را جعل کنند تا آینده را به سوی خود بکشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:اهمیت ثبت و ضبط درست تاریخ ، وقتی روشن می شود که به وقایع نگاری کربلا دقت کنیم ، تا جایی که امام حسین (ع) به فردی فرمودند به جنگ نرود بلکه همه وقایع را آن گونه که رخ می دهد ثبت کند . وی با بیان اهمیت ثبت وقایع تاریخی برای رساندن پیام آن وقایع افزود: کاری که در مؤسسه نمایه شده و اسناد و مدارک تاریخ را در اختیار همگان قرار داده است جای تبریک دارد. حداد عادل گفت: دشمنان هر روز تلاش می کنند چهره انقلاب اسلامی را تغییر دهند اما اگر جوانان ، تاریخ معاصر و تاریخ خاندان پهلوی را بخوانند و با شخصیت کسانی که در این مملکت بودند آشنا شوند هیچ استدالال دیگری برای اعتقاد آنها به انقلاب لازم نیست ، وی ادامه داد: کافی است رهبران دو دوره طاغوت و نظام اسلامی با هم مقایسه شود .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر