4

بازیگر معروف زن در گذر موقت +تصاویر

  • کد خبر : 173688
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۸:۲۵

شبنم فرشاد جو و شقایق فراهانی در فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی نقش دو پرستار را بازی می کنند و مدتی است جلوی دوربین رفته اند.

گروه تولید فیلم سینمایی «گذر موقت» این شبها در خیابانهای تهران مشغول گرفتن سکانس های از این فیلم هستند. البته پیش از این در لوکیشنهایی همچون بیارستانهای عمل و مسیح دانشوری صحنه هایی از این فیلم را به مدیریت فیلمبرداری اصغر رفیعی جم جلوی دوربین برده اند.

بیشتر سکانس های این فیلم در خیابانهای تهران فیلمبرداری می شود و عمده صحنه ها نیز در شب است. تا کنون اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته آ بهرام، شقایق دهقان، شبنم فرشاد جو و شقایق فراهانی در «گذر موقت» جلوی دوربین رفته اند و به زودی بازیگران دیگری هم به این گروه اضافه می شوند.

شبنم فرشاد جو و شقایق فراهانی در این فیلم نقش دو پرستار را بازی می کنند که مسئولیت پرستاری از آقای نصیری و آقای صمیمی دو شخصیت اصلی این قصه را با بازی اسماعیل محرابی و مسعود کرامتی بر عهده دارند. اما با توجه به فضای فانتزی و حال و هوای که «گذر موقت» دارد، گریم و نقش این دو پرستار نیز متفاوت است.

«گذر موقت» داستان دو پیرمرد است که در شبی تاریک، تصمیمی مفرح میگیرند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان:افشین هاشمی، مدیر فیلمبرداری:اصغر رفیعی جم، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه ولباس:ویدا روشنی، صدابردار:طاهر پیشوایی، سرپرست گروه کارگردانی:امین قوامی، فیلمبردار:احسان رفیعی جم، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضانلو، مدیرتبلیغات و مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، عکاس:مریم مجد، مدیر تدارکات:مهدی شهرباف، مدیر تولید:سعید شرفی کیا و تهیه کننده:مهدی رحمانی.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173688

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر