1

قلعه‌نویی: مسئولیت شکست مقابل استقلال به عهده من است

  • کد خبر : 177590
  • ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی مسئولیت شکست تیمش مقابل استقلال و کنار رفتن از جام حذفی را به عهده گرفت.

امیر قلعه‌نویی پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل استقلال و کنار رفتن از جام حذفی در کنفرانس خبری اظهار داشت: مسئولین این شکست بر گردن من است. بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و مدیرعامل باشگاه نیز تمام سعی خود را کرد.

وی افزود: تعویض‌ها توسط من انجام شده پس چرا باید علیه مدیرعامل باشگاه شعار داده شود. متأسفانه بازیکنان تعویضی کمکی به تیم نکردند و می‌توانم بگویم با ۲ تعویضی که انجام دادیم، ۹ نفره شدیم.

میزان/ سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: استقلال ۲ موقعیت داشت که آنها را تبدیل به گل کرد ولی ما فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم. آگوستو سزار موقعیت‌های خوبی داشت ولی استفاده نکرد. البته ما برای تقویت تیم به چند بازیکن نیاز داریم. من به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم و همچنین دعا می‌کنم منصور پورحیدری هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به سوالی در مورد نمایش ضعیف بختیار رحمانی تصریح کرد: من از وی در بازی امروز راضی بودم. چرا این همه در خصوص سربازها صحبت می‌شود. هر بازیکنی جای شجاع خلیل‌زاده بود امروز به میدان نمی‌رفت. بازیکنان سرباز مطابق قانون با تراکتورسازی قرار دارند و باید برای ما بازی کنند. هر باشگاهی بازیکنان ما را می‌خواهد باید با ما هماهنگ شود.

قلعه‌نویی با انتقاد از عملکرد علی حمودی و سامان نریمان‌جهان تأکید کرد: حمودی و نریمان‌جهان افتضاح بودند. همان طور که گفتم مسئولیت شکست با من است. البته نسبت به بازی قبلی بهتر بازی کردیم و ۲ موقعیت صددرصد گلزنی را از دست دادیم. من مربی هستم و تیم باید با نظر من بسته شود وگرنه در آن تیم نمی‌مانم. باید تمام جوانب را در نظر بگیریم و تیمی یکدست ببندیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177590

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر