3

تجاوز جنسی به ۸۵ مهاجر در بازداشت اداره فدرال مهاجرت آمریکا

  • کد خبر : 17854
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۹:۱۱

اسناد فاش شده در آمریکا نشان می دهد از سال دو هزار و هفت تاکنون دست کم صد و هشتاد و پنج مهاجر که در بازداشت مقامات اداره فدرال مهاجرت آمریکا بوده اند، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند. بنا به اعلام اتحادیه آزادیهای مدنی آمریکا ،‌این اسناد که به موجب قانون آزادی اطلاعات بدست […]

اسناد فاش شده در آمریکا نشان می دهد از سال دو هزار و هفت تاکنون دست کم صد و هشتاد و پنج مهاجر که در بازداشت مقامات اداره فدرال مهاجرت آمریکا بوده اند، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

بنا به اعلام اتحادیه آزادیهای مدنی آمریکا ،‌این اسناد که به موجب قانون آزادی اطلاعات بدست آمده ، نشان می دهد تقریباً در همه ایالتهای آمریکا به مهاجران بازداشتی تجاوز شده است، اما گزارشها درباره موارد سوءاستفاده جنسی از مهاجران در ایالت تگزاس بیشتر است.

دیوید شاپیرو، از اعضای حقوقی اتحادیه آزادیهای مدنی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد :  دولت باید هر چه سریعتر ارزیابی کند که مشکل سوء استفاده جنسی از مهاجران بازداشت شده تا چه حد گسترده است و اقدامات فوری برای حل این مشکل صورت دهد.

دولت باید حفاظت از جان و امنیت افراد را تضمین کند.

بازداشت شدگان در مراکز نگهداری مهاجران بیش از دیگران در معرض آسیب هستند.

به گزارش یونایتدپرس، اتحادیه آزادیهای مدنی آمریکا با افشای واقعیتهای ذکر شده در اسناد مزبور،‌ به نمایندگی از سه زن که هنگام بازداشت در اداره مهاجرت و گمرک ایالت تگزاس مورد حمله و تجاوز کارکنان این اداره واقع شده بودند، به دادگاه اوستین شکایت کرد. بر اساس بیانیه این اتحادیه، شمار زیاد دیگری از مهاجران هستند که وضعیت مشابه این سه زن دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر