1

دسیسه های دشمنان نشان دهنده موفقیت ملت ایران است.

  • کد خبر : 17994
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۰۷

وزیر راه و شهرسازی گفت: وجود مشکلات اقتصادی شایسته مردم ایران نیست و مدیران باید به فکر ساختن اقتصاد کشور باشند.علی نیکزاد شنبه شب در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل استان هرمزگان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مبنی بر ساختن کشور، اظهار داشت: امروز کشور ایران در دنیا […]

وزیر راه و شهرسازی گفت: وجود مشکلات اقتصادی شایسته مردم ایران نیست و مدیران باید به فکر ساختن اقتصاد کشور باشند.علی نیکزاد شنبه شب در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل استان هرمزگان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مبنی بر ساختن کشور، اظهار داشت: امروز کشور ایران در دنیا دارای عزت، افتخار و استقلال است و هرکس بگوید که ایرانی عزت ندارد خائن است و دروغ می گوید.

وی به توطئه های دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: اگر کشور ما حیثیت و شرف نداشت دشمنان علیه ما توطئه نمی کردند و دسیسه های دشمنان نشان دهنده موفقیت ملت ایران است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: هم اکنون زمان از خود گذشتن و ایثار است و مدیران باید با گذشتن از استراحت و کاهش تفریحات خود به فکر ساختن وضعیت اقتصادی کشور باشند چون شایسته نیست که مردم کشوری مسلمان گرسنه باشند و مشکلات اقتصادی فراوانی را تحمل کنند.

نیکزاد بیان داشت: تنها رفع مشکل مسکن موجب تسهیل ازدواج، رفع مشکلات فرهنگی، افزایش امنیت و ایجاد اشتغال می شود و تمامی مسئولان باید برای رفع مشکل مسکن در جامعه تلاش کنند.

وی عنوان کرد: مدیران باید از وقت خود به درستی استفاده کنند چون آنها افرادی صاحب امضا هستند و یک امضای آنها می تواند بسیاری از مشکلات را رفع و رفاه و آسایش را برای مردم به وجود بیاورد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ترور شخصیتهای علمی کشور، تصریح کرد: دشمنان از پیشرفتهای علمی ایران می سوزند و به همین علت علیه کشور ما توطئه می کنند و دست به ترور شخصیتهای علمی کشور می زنند.

نیکزاد بیان کرد: شما مدیران هرمزگانی باید استان هرمزگان را بسازید و اگر شما سرعت کار خود را افزایش دهید سرعت کار ما نیز افزایش می یابد.

وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به استان هرمزگان از وضعیت جاده میناب – کهنوج – رودان، طرحهای مسکن مهر و راههای بندرلنگه، پل حسن لنگی، شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و اسکله شهید رجایی بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر