1

علی دایی: یک پنالتی عجیب و غریب گرفته شد!/ مگر تراکتورسازی چه تعداد تماشاگر دارد؟

  • کد خبر : 180679
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳

سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: تمام اتفاقات بازی پیش‌بینی شده بود اما گل اول را خیلی بد و ابتدایی خوردیم.

علی دایی پس از شکست ۲ بر صفر صبا مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: فکر کنم بازی را خیلی بد شروع کردیم. قبل از گل اول باید گل‌های دیگری را می‌خوردیم.

 

وی ادامه داد: گسترش در ۲۰-۳۰ دقیقه اول خیلی بهتر از ما بود. اما پس از گل حریف، ما تیم بهتر بودیم و می‌توانستیم کار را مساوی کنیم.

 

دایی در مورد اینکه آیا خستگی بازیکنان یا حضور در جام شهدا باعث شد که این نتیجه رقم بخورد، خاطرنشان کرد: خیر. این مسائل تاثیرگذار نبود. ما تمرینات خوبی داشتیم، اما همان‌طور که گفتم بد بازی کردیم. شروع خوبی نداشتیم و بازیکنان‌مان هم در حد و اندازه خودشان نبودند. نتوانستیم فوتبال خود را به نمایش بگذاریم. مطمئنا این موضوع دلایل مختلفی دارد که آنها را بررسی خواهیم کرد.

 

سرمربی صبا در مورد اینکه آیا گسترش‌فولاد آنالیز شده بود، تاکید کرد: ما نیمه اول خوب کار نکردیم. در حالی که آنالیز خیلی خوبی انجام شده بود. تمام اتفاقات بازی پیش‌بینی شده بود اما گل اول را خیلی بد و ابتدایی خوردیم. به ندرت چنین گلی در فوتبال دیده می‌شود. همین موضوع باعث شد روحیه تیم پایین بیاید. گلی خوردیم که در اثر اشتباه یکی دو بازیکن‌مان رقم خورد.

 

دایی تاکید کرد: ما در حال فشار روی دروازه حریف بودیم که یک پنالتی عجیب و غریب برای تیم حریف گرفته شد که همه چیز را تغییر داد. به هر حال نیمه دوم گسترش فولاد کار خاصی انجام نداد. متاسفانه در یک بازی مهم که می‌توانست به ما کمک کند، نتوانستیم پیروز شویم و روز خوب ما نبود. از موقعیت‌های نیمه و نصفه همه نتوانستیم خوب استفاده کنیم.

 

وی در مورد عدم استقبال تماشاگران از بازی‌های لیگ افزود: مطمئنا مشکلات زیادی داریم. یکی از آنها عدم حضور تماشاگران است. شما ببینید مگر تراکتورسازی چه تعداد تماشاگر دارد؟! همین ۲۰۰-۳۰۰ نفری که برای بازی گسترش آمدند شاهکار کردند. مشکلات زیاد است. برگزاری بازی ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه و وقتی که همه در اداره خود به سر می‌برند تاثیرگذار است. ما هم مقصر هستیم اگر فوتبال بهتری بازی کنیم تماشاگر بهتری به ورزشگاه می‌آید. فوتبال ما مشکلات زیادی دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180679

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر