1

اتفاق ویژه سال/ دومین خرید گرانقیمت تاریخ لیگ جزیره

  • کد خبر : 184072
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸

پس از کش و قوس ها فراوان و تلاش مدیران لیورپول برای تمدید قرارداد رحیم استرلینگ، این بازیکن انگلیسی به توصیه مدیر برنامه های خود پیشنهاد قرمز ها را رد کرد تا قراردادی با ارزش با آبی های شهر منچستر امضا کند.

رحیم استرلینگ اتفاق ویژه سال/ دومین خرید گرانقیمت تاریخ لیگ جزیره

پس از کش و قوس ها فراوان و تلاش مدیران لیورپول برای تمدید قرارداد رحیم استرلینگ، این بازیکن انگلیسی به توصیه مدیر برنامه های خود پیشنهاد قرمز ها را رد کرد تا قراردادی با ارزش با آبی های شهر منچستر امضا کند. منچسترسیتی در حالی موفق به گرفتن پاسخ مثبت از لیورپول شد که پیش از این دو بار دیگر پیشنهاد داده بود اما هر دو بار پاسخ منفی گرفته بود. چیزی که سران لیورپول را برای جدایی استرلینگ راضی کرد افزایش رقم پیشنهادی منچستر سیتی بود.

 

باشگاه منچستری ۴۹ میلیون پوند صرف این انتقال می کند که استرلینگ را به گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه و یکی از گران ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر تبدیل کرد. او بعد از گرث بیل ۸۶ میلیون پوندی در رده دوم گران‌ترین بازیکنان بریتانیا قرار گرفت و حتی از بازیکنانی نظیر وین رونی و آنخل دی ماریا نیز عبور  کرد.

 

این بازیکن دو بار به بهانه بیماری اردوهای پیش فصل را ترک کرده بود. هواداران لیورپول نیز بابت رفتارهای اخیر این بازیکن بسیار عصبانی بودند و او را لایق حضور در تیم محبوبشان نمی دانستند. این بازیکن به جای حضور در تمرینات پیش از فصل ابتدا به آمریکا رفت و سپس سر از جزیره ایبزای اسپانیا درآورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=184072

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر