1

مازراتی لِوانته وارد بازار شد +تصاویر

  • کد خبر : 184301
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

مازراتی پس از رونمایی آمریکای شمالی لِوانته در نمایشگاه نیویورک، فروش رسمی آن‌را از ماه آپریل آغاز خواهد کرد. قیمت برای مدل پایه از ۷۲ هزار دلار و برای قوی‌ترین نسخه یعنی S از ۸۳ هزار دلار شروع می‌شود.

و مازراتی لِوانته وارد بازار شد +عکس

 قوای محرکه اولین شاسی بلند مازراتی یک موتور ۳ لیتری توربو دوقلوی ۶ سیلندر V شکل است که در مدل پایه ۳۴۵ و در نسخه S 424 اسب بخار نیرو تحویل می‌دهد. سامانه چهارچرخ متحرک موسوم به Q4 در هردو به‌صورت استاندارد وجود دارد و می‌تواند در مواقع ضروری گشتاور را بین محورها منتقل کند.

 

برای جعبه‌دنده گونه ۸ سرعته خودکار تنها گزینه موجود خواهد بود. یک سامانه استارت/استاپ نیز بر بهبود بازدهی مصرف سوخت تمامی نسخه‌ها نظارت خواهد کرد.

 

 

 

برای لِوانته از سامانه تعلیق بادی استفاده می‌شود. در قلب آن تعدیل‌های تطبیقی شای‌هوک (Shyhook) مازراتی قرار می‌گیرند که مهم‌ترین اثرشان بهبود هندلینگ در جاده و افزایش کارایی در نواحی خارج جاده است. درمجموع ۴ حالت رانندگی وجود دارد: معمولی (Normal)، I.C.E، اسپورت و خارج جاده (off-road). در هرکدام از حالت‌ها وضعیت پیشرانه، جعبه‌دنده، سامانه تعلیق و سامانه‌های الکترونیکی تنظیمات خاصی پیدا می‌کند تا کارایی خودرو در بالاترین سطح باشد. در کنار این‌ها دیفرانسیل عقب نیز به‌منظور قابلیت بیشینه در جاده‌ها از نوع قفل‌شونده است.

 

از سایر موارد استاندارد در لوانته ۲۰۱۷ می‌توان موارد زیر را نام برد: درب افقی عقب با قابلیت تشخیص موانع، سامانه صوتی با ۸ بلندگو، کنترل فرود از تپه، تهویه هوای دو منطقه‌ای، برف‌پاک‌کن‌های تشخیص‌دهنده باران، ورود و روشن کردن پیشرانه بدون کلید، آینه‌های داخلی و خارجی الِکتروکروماتیک، بازکننده هوم‌لینک (Homelink) درب گاراژ، سامانه اطلاعات و سرگرمی لمسی مازراتی با صفحه‌نمایش ۸ اینچی و پیچ کنترل‌کننده‌ی دوّار.

 

 

 

عضی تجهیزات همچون سانروف پانورامیک، بسته لوکس (Luxury) و بسته اسپورت نیز سفارشی هستند و باید برایشان دست‌به‌جیب شوید. به‌عنوان‌ مثال بسته لوکسِ زِگنا (Zegna) چرم درجه ۱ ایتالیایی را به‌همراه ابریشم اختصاصی ارائه می‌کند که تنها درصورت سفارش بسته لوکس از آن بهره‌مند خواهید شد.

 

۳ ترکیب رنگ متفاوت چرم و ابریشم نیز قابل سفارش است که با دوخت متضاد قرمز، سیاه یا قهوه‌ای‌مانند همراه می‌شوند./پدال

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=184301

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر