2

احمدزاده کرمانی به فرانسه می رود

  • کد خبر : 18470
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷

احمدزاده کرمانی؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با دستور احمدی‌نژاد به جای وزیر علوم عازم فرانسه می‌شود. محمد پروین؛ سرپرست دفتر بین‌الملل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: کنفرانس عمومی یونسکو هر دو سال یک بار به عنوان عالی‌ترین مجمع یونسکو یا در مقر این سازمان در پاریس یا در […]

احمدزاده کرمانی؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با دستور احمدی‌نژاد به جای وزیر علوم عازم فرانسه می‌شود.

خبرگزاری فارس: "احمدزاده" به دستور رئیس‌جمهور جایگزین "دانشجو" شد

محمد پروین؛ سرپرست دفتر بین‌الملل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: کنفرانس عمومی یونسکو هر دو سال یک بار به عنوان عالی‌ترین مجمع یونسکو یا در مقر این سازمان در پاریس یا در یکی از کشورهای عضو برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا سازمان میراث فرهنگی امسال در این کنفرانس حضور می‌یابد در حالی‌که دانشجو؛ وزیر علوم باید در این کنفرانس شرکت کند، تصریح کرد: متولی حضور در این کنفرانس وزیر علوم است و می‌تواند این وظیفه را به یک مقام دولتی دیگری تفویض کند که امسال به تشخیص و دستور رئیس جمهور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در این کنفرانس حضور می‌یابد.

سرپرست دفتر بین‌الملل سازمان میراث فرهنگی گفت: هیئتی از ایران با حضور مسعود علویان‌صدر؛ معاون میراث فرهنگی، حامد دهقانان؛ معاون گردشگری و بنده به ریاست روح‌الله احمدزاده کرمانی؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی برای شرکت در این کنفرانس صبح جمعه عازم فرانسه می‌شود.

به گفته پروین در حاشیه این اجلاس که با حضور نمایندگان ۱۸۵ کشور دنیا برگزار می‌شود احمدزاده با مقامات هم‌رده خود دیدار و گفت‌‌وگو خواهد داشت/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر